اخبار داغ

استقبال نسل جوان از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ ۲۵ برگزیده استانی در جشنواره ره آورد سرزمین نور تجلیل شدند

استقبال نسل جوان از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ ۲۵ برگزیده استانی در جشنواره ره آورد سرزمین نور تجلیل شدند
مسئول سارمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: اردو‌های راهیان نور جزو معنوی‌ترین سفر‌ها است که در کشور روز به روز در حال گسترش است و چنین سفر‌هایی در کشور رونق می‌گیرد که این امر به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار صالح زارعی مسئول سارمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در گفتگو با سبلان‌ما، به استقبال پرشور نسل جوان از راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور جزو معنوی‌ترین سفر‌ها است که در کشور روز به روز در حال گسترش است و چنین سفر‌هایی در کشور رونق می‌گیرد که این امر به برکت خون شهدا اتفاق افتاده و به همین دلیل باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به اهداف خود در امر دستیابی به ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان نیز بیان کرد: ۲۵ برگزیده استانی در این زمینه تجلیل شدند و این جشنواره که در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس است خروجی‌های ارزشمندی به دنبال داشته است.

,

زارعی گفت: امسال ۲ نفر از زائران راهیان نور در بخش‌های فیلم کوتاه و دلنوشته به عنوان برگزیده کشوری جشنواره ره آورد سرزمین نور معرفی شدند که در ۲۱ اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

,

مسئول سارمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: شهدای ما چراغ راه و راهنمای ما در طی مسیر و رسیدن به سعادت محسوب می‌شوند و تاریخ نشان داده است که انسان بدون چراغ راهنما، از مسیر حرکت منحرف خواهد شد که به همین دلیل باید راه و هدف شهدای والامقام در کشور به شکل فراگیر نهادینه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه