اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

آماده باش بیش از ۵۰۰۰ پلیس در ایام نوروز/ ۱۱۶ میلیاردتومان کالای قاچاق در ۱۱ ماه گذشته کشف شد

آماده باش بیش از ۵۰۰۰ پلیس در ایام نوروز/ ۱۱۶ میلیاردتومان کالای قاچاق در ۱۱ ماه گذشته کشف شد
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در عملیات بزرگ نوروز با شعار نشاط بهاری نظم و قانون مداری پنج هزار و ۹۴۰ پلیس حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز ۹۸ گفت: در عملیات بزرگ نوروز با شعار نشاط بهاری نظم و قانون مداری پنج هزار و ۹۴۰ نفر حضور دارند و ۳۴۰ نفر نیز به عنوان نیروی کمکی از ناجا در این عملیات شرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که یک فروند بالگرد از ۸فروردین گشت هوایی دارد،گفت:2هزارو 94 نفراز سرایداران و نیروهای نگهبانی مجمتمع های مسکونی و... برای انجام کارشان توجیه و ساماندهی شده اند.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به بکارگیری ۷۳۴ گشت کلانتری و پاسگاه  اظهارداشت: ۲۴۸ گشت مربوط  به پلیس راه در تمام محورها حضور دارند و ۳۱ ایستگاه پلیس راه از ۲۹ اسفند به ارائه خدمات مشاوره ای و امدادی می پردازند.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با بیان این که در ۴۸ نقطه استان ایست بازرسی موقت داریم و 2ایستگاه همیشگی نیز فعال است،گفت:  طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به ۱۵ هزار و ۳۹۸ فقره تصادف طی سال گذشته که افزایش یک درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: تصادفات جرحی ۳درصد و در تصادفات فوتی ۸درصد کاهش داشته است.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به رتبه دوم پلیس راهور لرستان در کشور گفت: در حوزه پلیس راهور ۱۶هزار و ۱۶۰ دستگاه موتورپلیس سیکلت و ۱۷هزار و ۲۳۰ خودروی مزاحم  و متخلف دستگیر و توقیف شده اند.

,

 

,

به گفته سردارمهدیان نسب طی ایام نوروز مردم در سطح  استان بایستی برای جابه جایی اثاثیه منزل و دام زنده  از کلانتری محل مجوز بگیرند.

,

 

,

وی با اشاره به افزایش 12درصدی کشف مواد مخدر گفت: در ۱۱ماه گذشته چهارتن و ۵۲۲ کیلو مواد مخدر کشف شده که ۹۲درصد آن سنتی بوده است و۱۶هزار و ۹۳۶ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شده همچنین۱۶۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر  نیز توقیف شده است.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که در بحث آموزش همگانی و اجتماعی حائز رتبه اول کشورهستیم،یادآورشد: ۲۰ کارگاه وهزار۵۳۲ جلسه آموزش همگانی در استان برگزار شده که ۳۶۰هزار نفر چهره به چهره  آموزش دیده اند.

,

 

,

سردارمهدیان نسب از کشف ۱۱۶میلیاردتومان کالای قاچاق خبرداد و گفت: درحوزه کشف کالای قاچاق ۲۵درصد افزایش داشته ایم که در این راستا80 باند متلاشی و سه هزارو500نفر قاچاقچی و توزیع کننده کالا دستگیر شده اند.

,

 

,

 

,

وی از کشف 76درصدی سرقت ها خبر داد و گفت: در حوزه کشف سرقت رتبه سوم کشوری هستیم که توانسته ایم ۲۱۲ باند را منهدم کنیم و  ۴۷۲نفر سارق حرفه ای سابقه دار را دستگیر کنیم همچنین در حوزه وقوع سرقت  ۱۰۴هزار  و۱۳۵پرونده داشته ایم.

,

 

,

به گفته وی در مجموع ۱۱هزار و ۶۷۸ سرقت  رخ داده که نسبت به سال گذشته ۱۵درصد افزایش سرقت داشته ایم اما به لحاظ فراوانی وقوع سرقت رتبه ۲۱ کشور هستیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که۲۴جلسه ملاقات حضوری در مرکز نظارت همگانی  برگزار شده است،گفت: مشکلات ۹۰۸ نفر چهره به چهره مورد رسیدگی قرار گرفته و بیش از ۴۱هزار تماس از طریق سامانه197 ثبت شده  که ۵۲درصد از آن ها تقدیر از پلیس لرستان بوده است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب از دستگیری ۲۶۰ نفر مجرم اینترنتی خبر داد و گفت: بیش ترین جرایم  در فضای سایبری مربوط به تشویش اذهان عمومی، مزاحمت های اینترنتی ، برداشت های غیرمجاز و کلاهبرداری بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه