اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار خبر داد؛

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 19 پایگاه مساجد رشتخوار

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 19 پایگاه مساجد رشتخوار
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 19 پایگاه مساجد این شهرستان و پیش بینی حضور بیش از 1000 خواهر و برادر در این مراسم معنوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمود رضوان پناه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با تبریک ولادت امام جواد علیه السلام و تبریک پیشاپیش ولادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام با اشاره به اینکه ماه رجب ماه نزدیکی به خدا و ماه آماده شدن برای استقبال از ماه مبارک رمضان است، گفت: فرصتی که در بحث اعتکاف در ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب در مساجد فراهم می شود، فرصت مغتنمی برای آمرزش گناهان و نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند متعال  است. انواع مشکلاتی که دشمن امروز ایجاد میکند و گاها باعث ناامیدی های نیزمی شود، تنها مبحثی که می تواند انسان را نجات دهد بحث های معنوی همانند اعتکاف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

حجت الاسلام رضوان پناه در ادامه با اشاره به اینکه اعتکاف از لحاظ مکان بهترین مکان یعنی حضور در مساجد، و از لحاظ اعمال بهترین اعمال را به دنبال دارد، گفت: ۱۹ پایگاه بحث اعتکاف درسطح شهرستان رشتخوار را دنبال خواهند کرد، که پیش بینی می شود، در مراسم معنوی اعتکاف امسال شهرستان رشتخوار بیش از 1000 نفر خواهر و برادر ثبت نام و شرکت نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه