اخبار داغ

حاشیه های یک انتصاب؛

انتصاب مدیرکل ۶۰ ساله صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را درآورد/ از ردپای نمایندگان تا نقض آشکار ادعای استاندار!

انتصاب مدیرکل ۶۰ ساله صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را درآورد/ از ردپای نمایندگان تا نقض آشکار ادعای استاندار!
انتصاب مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی که روز گذشته ابتدا در حد یک شایعه منتشر شد و بعد از دقایقی بطور قطعی در صدر اخبار رسانه های خراسان شمالی قرار گرفت، صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان را درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، انتصاب رضا فیروزه، عضو سه دوره شورای شهر بجنورد با حدود 60 سال سن و بدون سابقه استخدام در دستگاه های دولتی خبری بود که بسیاری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی را مجبور به واکنش در باره این انتصاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، انتصاب رضا فیروزه، عضو سه دوره شورای شهر بجنورد با حدود 60 سال سن و بدون سابقه استخدام در دستگاه های دولتی خبری بود که بسیاری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی را مجبور به واکنش در باره این انتصاب کرد.,

رسانه ای به ردپای سه نماینده مردم بجنورد و شیروان در مجلس شورای اسلامی در این انتصاب اشاره کرد.

,

این رسانه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد، این سه نماینده در دفتر وزیر برای گرفتن حکم این فرد بست نشسته اند و این اقدام را گامی در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده دانست.

,

رسانه دیگری با بکار بردن واژه " کاسب قدیمی" برای این مسئول تازه منصوب شده گریزی به عدم هم خوانی مدرک تحصیلی وی با پستی که متصدی آن شده ، زد.

,

این رسانه این انتصاب را به نوعی وفای به عهد برخی از مقامات ارشد استان به یک نماینده خاص و به تعبیری دیگر سهم‌خواهی جریان اصلاح طلب از استاندار خراسان شمالی عنوان کرد.

,

انتشار چت طنز و نظرسنجی در کانال های پرمخاطب خراسان شمالی از دیگر واکنش ها به خبر انتصاب رضا فیروزه به سمت مدیرکلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بود.

,

نکته دیگر واکنش فعالان توئیتری به این انتصاب بود که در توئیت های خود این انتصاب را « مهره چینی و کادرسازی نمایندگانی»‌ دانستند که «بخاطر عملکرد سه ساله خود از چشم مردم افتاده اند».

,

کاربر دیگری این انتصاب را« وضعیت اسفناک، تربیت نیروی انسانی در استان » عنوان کرده و برخی دیگر نیز این انتصاب را نشان از «قحط الرجال» در خراسان شمالی دانسته اند.

,

فارق از تمام نکاتی که مطرح شد انتصاب رضا فیروزه به مدیرکلی سازمان صمت خراسان شمالی را می توان مصداق عینی،  تناقض آشکار میان گفتار و کردار محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی دانست که پیش از این بارها در جلسات مختلف اعلام کرده بود جوانگرایی و تخصص سرلوحه انتخاب وی برای تصدی افراد بر پست های مدیریتی خواهد بود اما گماردن فردی با حدود 60 سال سن و بدون تجربه مدیریتی مرتبط، نقض آشکار گفته های وی است.

,

در حال حاضر افکار عمومی منتظر شفاف سازی استاندار است تا اعلام نماید این انتخاب بر اساس چه شایستگی و کارنامه عملکردی است، چراکه وی مستمراعلام کرده بود تحت تاثیر سفارشات نمایندگان و جناح های سیاسی قرار نمی گیرد و معیار وی برای انتصاب مدیران بر اساس رزومه کاری و ارزیابی عملکرد افراد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه