اخبار داغ

قیمت انواع آجیل در بازار

قیمت انواع آجیل در بازار
در آستانه ایام پایانی سال، اگرچه بازار آجیل‌فروشان نسبت به سایر روزها از جنب‌وجوش بیشتری برخوردار است؛ اما آجیل‌فروشان ناراضی‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه ایام پایانی سال اگر چه آجیل‌فروشان، روزهای پرجنب‌وجوشی را می‌گذرانند؛ اما همچنان از بازار ناراضی بوده و معتقدند که مردم استقبال زیادی از خرید این کالا نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر این اساس، نرخ‌های متفاوتی برای انواع آجیل به چشم می‌خورد و فروشندگان تلاش دارند از همین اوضاع برای فروش هر چه بیشتر بهره بگیرند.
,
 
,
در این میان، نرخ‌های متفاوتی برای انواع آجیل اعلام می‌شود که دامنه آن، برای برخی از کالاها، از نوسان ۹۰ هزار تومانی برخوردار است.
,
 
,
یکی از آجیل‌فروشان گفت: قیمت انواع آجیل، امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲.۵ برابر شده است؛ اما به هر حال تقاضا همچنان برای آن وجود دارد و برخی مردم در مقادیر کمتری، نسبت به سال‌های گذشته خرید می‌کنند.
,
 
,
وی افزود: در راسته بازار آجیل فروشان، قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود که بسته به نوع ترکیب اقلام آجیل و کیفیت آن متفاوت است؛ به نحوی که آجیلی که تخمه بیشتری داشته باشد، نرخ مناسب‌تری را به خود اختصاص می‌دهد؛ ضمن اینکه کیفیت پسته و بادام هندی آن نیز ممکن است متفاوت باشد.
,
 
,
بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد که قیمت هر کیلوگرم پسته احمد آقایی در پایین‌ترین قیمت ۱۶۰ هزار تومان تا ۲۳۰ هزار تومان است. همچنین قیمت پسته اکبری در کف قیمت، ۱۷۵ هزار تومان و در سقف آن ۲۶۰ هزار تومان، فندق در کف قیمتی ۱۰۷ هزار تومان و در سقف قیمتی ۲۱۰ هزار تومان، پسته کله قوچی در کف قیمتی ۱۶۵ هزار تومان و در سقف آن ۲۶۰ هزار تومان و بادام هندی در کف قیمتی ۱۹۰ هزار تومان و در سقف آن ۲۲۰ هزار تومان قیمت خورده است.
,
 
,
همچنین هر کیلوگرم بادام زمینی ۶۵ هزار تومان، تخمه هندوانه ۳۴ هزار تومان، تخمه کدو ۶۵ هزار تومان، تخمه جابونی ۵۵ هزار تومان و انجیر ۱۶۰ هزار تومان است.
,
 
,
در عین حال قیمت هر کیلوگرم آجیل چهار مغز ۲۰۰ هزار تومان و نرخ هر کیلوگرم آجیل مخلوط ۲۱۰ هزار تومان است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه