اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی:

جشن نوروزگاه در 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشن نوروزگاه در 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: در 30 نقطه استان نوروزگاه‌ها را داریم که به معرفی آداب‌ و رسوم مردم و برگزاری جشن‌ها می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خاورستان، حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هتل سپهر سومین استاندارد ملی هتل سطح کشور را اخذ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،,  , حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هتل سپهر سومین استاندارد ملی هتل سطح کشور را اخذ کرده است.,

 

,

وی افزود: سایر واحدها و مجموعه‌های گردشگری در این مسیر تلاش کنند و بتوانند استاندارد لازم را اخذ کنند.

,

 

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی با اشاره به جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی، عنوان کرد: امسال دو جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرنوروزی به ریاست معاون امور هماهنگی استانداری تشکیل شد و کمیته‌های ده گانه ستاد سفر با ابلاغ استاندار فعال شده‌اند.

,

 

,

رمضانی بیان کرد: روز گذشته مانور موتوری پلیس، هلال‌احمر، اورژانس و دیگر دستگاه‌ها برگزار شد.

,

 

,

فعالیت 405 بازارچه صنایع دستی

, فعالیت 405 بازارچه صنایع دستی, فعالیت 405 بازارچه صنایع دستی,

وی با اشاره به 18 موزه فعال در سطح استان خاطرنشان کرد: 405 بازارچه صنایع دستی در تمام شهرهای استان به وجود آمده و فعال است.

,

 

,

مدیر کل میراث فرهنگی به نوروزگاه‌ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: در 30 نقطه استان نوروزگاه‌ها را داریم که به معرفی آداب‌و رسوم مردم و برگزاری جشن‌ها می‌پردازند.

,

 

,

رمضانی با اشاره به تاکید پلیس راهور مبنی بر این‌که 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد، گفت: سعی شده است در نزدیکی شهرها نوروزگاه‌ها و سیاه چادرها را داشته باشیم.

,

 

,

برپایی 45 سیاه چادر

, برپایی 45 سیاه چادر, برپایی 45 سیاه چادر,

وی از برپایی 81 نوروزگاه و 45 سیاه چادر در سطح استان در ایام نوروز خبر داد.

,

 

,

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی با اشاره به اقامتگاه های بوم‌گردی،خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که این اقامتگاه‌ها می‌توانند به اقتصاد استان کمک کنند امسال 35 اقامتگاه بوم گردی داریم که سال گذشته 10 اقامتگاه بوم‌گردی داشتیم.

,

 

,

رمضانی عنوان کرد: امسال آموزش‌و‌پرورش یک هزار و 810 کلاس در 175 مدرسه در سطح استان را برای گردشگران تجهیز کرده است.

,

 

,

وی افزود: برای اقامت یک شب کمپ‌های موقتی در نظر گرفته شده است.

,

 

,

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: امسال با توجه به شرایط اقتصادی نظارت بر روی قیمت‌ها با تاکید بیشتری از سوی تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن استان در حال انجام است.

,

 

,

رمضانی خاطرنشان کرد: در 60 نقطه جاده‌های استان اکیپ‌های اورژانس ،هلال احمر ،رئیس پلیس راهور مستقر خواهند بود.

,

 

,

اپلیکیشن برای معرفی جاذبه‌های استان/150 اثر تاریخی آماده بازدید

, اپلیکیشن برای معرفی جاذبه‌های استان/150 اثر تاریخی آماده بازدید, اپلیکیشن برای معرفی جاذبه‌های استان/150 اثر تاریخی آماده بازدید,

وی از رونمایی اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های استان خبر داد و گفت: همشهریان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 100003175 فایل را دانلود کنند.

,

 

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی به آثار تاریخی اشاره کرد و افزود: 150 اثر تاریخی آماده بازدید علاقه‌مندان و گردشگران است.

,

 

,

رمضانی بیان کرد: رباط چاه گنبد در حد فاصل دیهوک به سه راهی فردوس توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل شده است.

,

 

,

وی گفت: دومین کمپ کویری در استان در 15 کیلومتری شهر بشرویه توسط سرمایه‌گذار خصوصی راه‌اندازی شد.

,

 

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: موزه باغ و عمارت اکبریه،ارگ کلاه‌فرنگی آماده بازدید مسافرین در ایام نوروزی خواهد بود.

,

 

,

حضور 3 میلیون و 800 گردشگر در سال گذشته

, حضور 3 میلیون و 800 گردشگر در سال گذشته, حضور 3 میلیون و 800 گردشگر در سال گذشته,

رمضانی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 3 میلیون و 800 هزار گردشگر وارد استان شدند، اظهار کرد: با توجه به نرخ رشد 20 درصدی گردشگران امید است امسال شاهد افزایش گردشگر در استان باشیم.

,

 

,

وی به فروش صنایع دستی اشاره کرد و گفت: سال گذشته تا 24 فروردین 97 درآمد حاصل از فروش صنایع دستی 6 میلیارد تومان بود و امسال تا پایان مهرماه نزدیک 4 میلیارد تومان فروش صنایع دستی را داشته‌ایم.

,

 

,

فعالیت 16 دفتر صنایع دستی

, فعالیت 16 دفتر صنایع دستی, فعالیت 16 دفتر صنایع دستی,

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی عنوان کرد: 16 دفتر صنایع دستی گردشگری در سطح استان فعال است.

,

 

,

رمضانی افزود: برنامه استقبال از بهار از 28 اسفند آغاز و همچنین در این روز افتتاح جشنواره عکس را خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه