اخبار داغ

علت حضور نهادهای اطلاعاتی در دفتر زنگنه

علت حضور نهادهای اطلاعاتی در دفتر زنگنه
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مسؤولان دفتر وزیر نفت از مراجعان به دفتر مبالغی دریافت می‌کردند، گفت: فرد نزدیک به زنگنه پس از شنیدن خبر حضور نیروهای امنیتی در دفتر وزیر سکته کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص پشت پرده اتفاقات عجیب دفتر وزیر نفت و ورود یک نهاد امنیتی به تحولات دفتر زنگنه، گفت: طبق شنیده‌ها در دفتر وزیر نفت برای نیروی‌های خدماتی حسابی باز شده است و مسئولان دفتر زنگنه از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی و... درخواست واریز مبلغی به حساب نیروهای خدماتی جهت انجام کارشان را داشتند و در ادامه نیروهای خدماتی این مبالغ واریزی به حساب‌شان را تحویل مسئولان دفتر آقای زنگنه می‌دادند و حتی آنجا برای این کار دستگاه کارت‌خوان گذاشته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظاهرا مسئولان دفتر زنگنه با این توجیه که گروه های واسطه‌ای برای انجام کار شما تشکیل می‌شود و وجه دریافتی نیز برای انجام کار توسط آن گروه‌هاست، از مراجعان درخواست کشیدن کارت می‌کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: احتمالاً نیروهای خدماتی از اصل این جریان بی‌خبر بوده و یا مجبور و وادار به باز کردن حسابی برای واریز وجوه دریافتی از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی و... شده‌اند.
,
 
,
خادمی همچنین خبر داد: یکی از مسئولان دفتر وزیر نفت که گویا ارتباط خوبی نیز با آقای وزیر دارد و از دفتر وزیر به شرکتی در ترکیه رفت و آمد داشته، پس از شنیدن خبر حضور نیروهای امنیتی در دفتر وزیر و بازجویی از کارکنان سکته کرده و راهی بیمارستان شده است.
,
 
,
این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه نهادهای نظارتی وارد موضوع شده‌اند باید فرصت داد تا از جزئیات این ماجرا دقیق‌تر پرده‌برداری شود.
,
 
,
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مدت زمان انجام این اقدام در دفتر وزیر نفت و میزان رقم دریافتی ابراز بی‌اطلاعی کرد.
,
 
,
منبع: خانه ملت
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه