اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:

۱۷ اقامتگاه بومگردی فعال در همدان وجود دارد/ ۱۳ اقامتگاه در دست اقدام

۱۷ اقامتگاه بومگردی فعال در همدان وجود دارد/ ۱۳ اقامتگاه در دست اقدام
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به وجود 17 اقامتگاه بومگردی فعال در همدان گفت: 13 اقامتگاه بومگردی در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ظهر امروز ششمین محل اقامتی بوم‌گردی شهرستان بهار با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار مرکزی بهار و جمعی از مسئولان از روستای فسیجان توابع بخش مرکزی بهار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در این مراسم اظهار کرد: این محل اقامتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و استفاده از ۱۹۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در مساحت یک‌هزار مترمربع افتتاح شد.

,

علی مالمیر با بیان اینکه خانه بوم‌گردی روستای فسیجان عنوان دولت‌سرا دارد، افزود: این اقامتگاه با پذیرش ۳۰ نفر و اشتغال ۱۰ نفر فعالیت خود را به عنوان هفدهمین خانه بوم‌گردی استان آغاز کرد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر 17 اقامتگاه بومگردی فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: 13 اقامتگاه نیز مراحل تکمیلی را طی می‌کند که در صورت آماده شدن به بهره‌برداری می‌رسد که در سال جاری شرایط جوی اجازه تکمیل شدن آنها را نداد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در ایام نوروز اقامتگاه‌های بومگردی خدمات‌رسانی به مسافران را خواهند داشت بیان کرد: مسافران می‌توانند در بهار ضمن بازدید از نقاط بکر و طبیعت این روستاها از اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز استفاده کنند.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه