اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار زنجان:

دستگاه‌های متولی در ثبت موالید همکاری لازم را داشته باشند/ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت مورد توجه قرار گیرد

دستگاه‌های متولی در ثبت موالید همکاری لازم را داشته باشند/ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت مورد توجه قرار گیرد
معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به توجه دستگاه‌ها به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خدابخش مرادی نافچی امروز در شورای راهبردی جمعیت استان زنجان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به توسعه دست یابیم باید به رشد جمعیت توجه داشته باشیم اظهار کرد: توسعه بدون جمعیت محقق نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: آمارهای دقیق و صحیح می‌‌تواند نقیصه‌ای را در نظام برنامه‌ریزی ما ایجاد کند که این تکلیف مجموعه دستگاه‌های موثر در ارائه آمار دقیق در این حوزه را بیشتر می‌کند.

,

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما در حوزه جمعیت هم آمار بالادستی و همچنین سیاست‌های اجرای سازمانی داریم گفت: سیاست بالا دستی ما سیاست‌های ابلاغی جمعیت از ناحیه مقام معظم رهبری است که بنده بر این موضوع تاکید دارم که همه دستگاه‌های عضو به تناسب وظیفه و ماموریتی که نسبت به تبیین و تشریح آن در محورهای استان دارند اقدام کنند.

,

وی با اشاره به اینکه برای ارائه آمار صحیح همکاری بین دستگاه‌ها به ویژه در بحث ثبت موالید در اولویت قرار دارد، افزود: باید ارزیابی لازم از این آمار انجام شود تا نقیصه‌های حوزه ثبت موالید و فوت و همچنین صدور شناسنامه رفع شود.

,

مرادی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باید در حوزه مطالعات، فعالیت‌های خود را کاربردی و هدفمند کنند، گفت: مسایل باید بررسی و ساز و کار لازم برای رفع مشکلات و مدل اجرایی برای آن در نظر گرفته شود.

,

وی با اشاره به اینکه باید در آمارها شفاف‌سازی لازم انجام شود تا خروجی‌ها دقیق باشد، اضافه کرد: شورای راهبردی جمعیت باید محلی برای ایجاد وحدت نظر در مورد آمار و اطلاعات‌ باشد تا بتوان مسائل حوزه جمعیت را تشریح و نقشه دستگاه‌ها در سال آینده مشخص و برنامه‌های لازم ارائه شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در پژوهش‌ها باید از موضوعات کلی دوری و موضوعات علمی و کاربردی مورد بحث و بررسی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مسائل علمی و فرهنگی در جوامع مختلف متفاوت بوده و می‌تواند در نتیجه مطالعات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه