اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شد/ 222 نفر در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند

8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شد/ 222 نفر در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش میزان تصادفات رانندگی در استان زنجان گفت: در سال جاری 222 نفر در اثر تصادفات رانندگی درون شهری و برون شهری جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع تصادفات و ناهنجاریها حوزه ترافیکی اظهار کرد: تنها مولفه‌ای که در استان با زیبایی‌های استان همخوانی ندارد فرهنگ نامطلوب ترافیکی و رانندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این موضوع علاوه بر مشکلاتی متعددی که ایجاد می‌کند فشار کاری نیروهای انتظامی را افزایش می‌دهد و هم این موضوع شایسته فرهنگ زیبای زنجان نیست افزود: این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

,

سردار جهانبخش با اشاره به انتظام بخشی و ارتقای امنیت اخلاقی در حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد: توجه به این حوزه نیز خواست مردم بوده و در نظر سنجی‌ها یکی از خواسته‌های مردم این است که نظارت جدی‌تری در حوزه عفاف و حجاب با مشارکت مردم انجام شود.

,

وی بیان کرد: یکی بحث‌هایی هم که اگر مدیریت نشود می‌تواند در جامعه مشکل ساز باشد بحث مواد مخدر است که در اولویتهای نیروی انتظامی است که در امسال و جزو اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و سال آینده نیز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر بیش از یک تن و 330 کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر را در سطح استان داشتیم خاطر نشان کرد: این حجم از کشفیات برای برخورد با حجم آسیبی که این مواد خانمان سوز ایجاد می‌کند کفاف نمی‌کند و قطعا تلاش بیشتری را در این حوزه خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به بحث مقابله با قاچاق در استان زنجان عنوان کرد: نقطه برجسته در بحث قاچاق امسال مقابله با قاچاق سوخت بود که با 111 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

جهانبخش با بیان اینکه در حوزه سرقت نیز متاسفانه در اغلب سرقت‌ها افزایش داشتیم عنوان کرد: سرقت قطعات خودرو و سرقت اماکن خصوصی بیشترین سرقت‌ها را داشتیم.

,

وی افزود: امسال 30 درصد سرقت‌ها توسط افرادی انجام شده که فاقد سابقه بودند و این عدد برای ما خوشایند نیست و این نشان می‌دهد که جا برای کار در حوزه پیشگیری اجتماعی دارد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: بیشترین سرقت‌های ما امکان خصوصی و قطعات خودرو است و سرقت قطعات خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده و سرقت اماکن خصوصی نیز 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه وقوع جرائم نیز با کاهش 40 درصدی سرقت به عنف در سطح استان مواجه بودیم عنوان کرد: در بخش خیانت در امانت نیز 41 درصد افزایش داشتیم که این افزایش برای خوب نیست.

,

سردار جهانبخش با اشاره به افزایش 86 درصدی قتل در استان زنجان بیان کرد: امسال تعداد قتل‌ها اتفاق افتاده در استان زنجان به 26 مورد افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت استان زنجان در تصادفات بیان کرد: میزان تصادفات در استان زنجان امسال 122 درصد افزایش یافته است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه 222 نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست دادند بیان کرد: از این تعداد 12 نفر مربوط به اتوبان 22 بهمن است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال 37 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند بیان کرد: در تصادفات فوتی امسال 20 درصد افزایش داشتیم.

,

سردار جهانبخش با بیان اینکه حوزه ترافیکی و فرهنگ رانندگی نیاز به انتظام بخشی خاصی است بیان کرد: به خاطر نوسانات قیمت اعمال قانون کاهش یافته و کمتر از برگه جریمه استفاده شده است و از طرفی کاهش اعمال قانون منجر به افزایش تصادفات رانندگی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان زنجان 351 هزار خودروی سواری وجود دارد افزود: همچنین ۲۹۰ هزار موتور سیکلت نیز در استان زنجان وجود دارد که نسبت به جمعیت بسیار بالا است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به میزان صدور گواهینامه در استان زنجان افزود: امسال در استان زنجان 21 هزار گواهینامه صادر شد.

,

وی به کاهش آمار نزاع در استان زنجان عنوان کرد: میزان خشونت و نزاع در استان زنجان امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه