اخبار داغ

به یاد شهیدان علی پناهی؛

مراسم "آبروی محله،افتخار کوچه" در خرم آباد برگزار می شود

مراسم "آبروی محله،افتخار کوچه" در خرم آباد برگزار می شود
با عنوان آبروی محله،افتخار کوچه یادواره شهیدان داوود و کوروش علی پناهی در محله قاضی آباد خرم آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر صبح امروز در گفت وگو با سفیرافلاک با تأکید بر این که شهیدان هر کوچه نه فقط آبروی یک محل که مایه افتخار یک کشور هستند،گفت: عصر دوشنبه 27اسفندماه به همت بسیجیان محله قاضی آباد یادواره شهیدان داوود و کوروش علی پناهی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد در خرم آباد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 وی با بیان این که مراسم «آبروی کوچه،افتخار محله» باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده‌های آنان اجرا می شود برپایی این مراسم بهترین فرصت برای آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌های شهیدان است.

, مراسم «آبروی کوچه،افتخار محله» باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده‌های آنان اجرا می شود برپایی این مراسم بهترین فرصت برای آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌های شهیدان است. , ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ,

 

,  ,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد طرح آبروی محله کی‌از طرح‌های تاثیرگذار فرهنگی در سطح شهر دانست و اظهارداشت:برگزاری این برنامه‌ها تنها گوشه‌ای از عظمت و افتخار شهدا را به نسل‌های جدید و مردم نشان می‌دهد.

, برگزاری این برنامه‌ها تنها گوشه‌ای از عظمت و افتخار شهدا را به نسل‌های جدید و مردم نشان می‌دهد.,

 

,

سرهنگ بازگیر، شهد را  اسوه و الگوهای نابی برای جوانان دانست و تصریح کرد: شهدا در تمام زمینه سرآمد بودند که با تأسی از رفتار این بزرگواران می توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آبادبا اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا گفت: بزرگداشت شهید، اصالت بخشیدن به آن هدف ها،تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار است که در طرح افتخار محله،آبروی کوچه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تعدادی از شهدا که در یک کوچه یا محله حضور دارند از خانواده های آن ها تقدیر می شود.

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آبادبا اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا گفت: بزرگداشت شهید، اصالت بخشیدن به آن هدف ها،تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار است که در طرح افتخار محله،آبروی کوچه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تعدادی از شهدا که در یک کوچه یا محله حضور دارند از خانواده های آن ها تقدیر می شود.,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه