اخبار داغ

سردار اشتری:

نیروی انتظامی امنیت زائران راهیان نور را ‌از مبدأ تا مقصد تامین می‌کند

نیروی انتظامی امنیت زائران راهیان نور را ‌از مبدأ تا مقصد تامین می‌کند
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ارادت ویژه مردم به دفاع مقدس و شهیدان این دوران گفت: نیروی انتظامی امنیت زائران راهیان نور را ‌از مبدأ تا مقصد تامین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور، با تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد امام جواد(ع)‌ اظهار داشت: از خادمان کاروان‌های راهیان نور مشغول در یادمان‌‌های دفاع مقدس تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به فرمایشات ‌رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه «امروز زائرانی که به سمت مناطق جنگی می‌روند یک برکت هستند و می‌توانند تأثیرات به سزایی در آینده معنوی جامعه داشته باشد»، بیان کرد: زائران مناطق عملیانی در واقع یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند و آرامش مثال‌زدنی و امنیت امروز کشور را مدیون شهدای‌ والفجر 4 و 5 هستیم که در این مناطق مظلومانه شهید شدند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا در جهت رضایت خداوند و با نیت الهی در مسیر خدا حرکت کردند، خاطرنشان کرد: با وجود گذشت ده‌ها سال از دوران دفاع مقدس، اما مردم به دفاع مقدس و شهیدان توجه ویژه‌ای دارند و این ماندگاری به دلیل معامله رزمندگان اسلام با خداوند است.
,
 
,
وی با اشاره به ماندگاری رزمندگان اسلام با امام حسین(ع) و یاران با وفای حضرت‌ عنوان کرد: هر روز خیل مشتاقان امام حسین(ع) در تمام دنیا افزایش می‌یابد و اکنون مشتاقان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز عاشقانه به این مناطق گام می‌گذارند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأکید شهدا ‌بر «پیروی از ولایت‌» ‌خاطرنشان کرد: اگر از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب پیروی کنید، حتما خیر دنیا و آخرت کسب و در زندگی موفق می‌شوید.
,
 
,
وی با اشاره به بازدید بیش از 6 میلیون زائر از مناطق عملیاتی در سال گذشته‌ اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز در خدمت زائران مناطق عملیاتی از مبدأ تا مقصد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه