اخبار داغ

فرماندار زنجان:

اتخاذ تمهیدات ویژه برای چهارشنبه آخر سال در زنجان/ با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می کنیم

اتخاذ تمهیدات ویژه برای چهارشنبه آخر سال در زنجان/ با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می کنیم
فرماندار شهرستان زنجان از اتخاذ تمهیدات ویژه برای چهارشنبه آخر سال در زنجان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه های مسئول در این خوزه در آماده باش قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: خوشبختانه کارهای فرهنگی خوبی توسط شهرداری زنجان در سطح شهر، صدا و سیما و همچنین رسانه ها و فضای مجازی انجام شده که امیدواریم امسال کمترین مشکل را در این زمینه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه متاسفانه هر ساله شاهدیم که برخی نسبت به این تاکیدات بی توجهی یا کم توجهی می کنند، عنوان کرد: با فروشندگان مواد محترقه خطرناک برخوردهای لازم صورت می گیرد که در این راستا نیروی انتظامی اقداماتی را انجام داده است.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما این شادی نباید باعث ایجاد مزاحمت سایر شهروندان و یا اختلال در نظم عمومی شود، ابراز کرد: با هنجار شکنان و همچنین برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به آمادگی دستگاه ها برای خدمت رسانی در این روز خاطرنشان کرد: تمامی مراکز بیمارستانی و اورژانسها در آماده باش کامل هستند و هماهنگی با آتش نشانی، هلال احمر و پلیس نیز انجام شده است.

,

عسگری با بیان اینکه اقدامات ترافیکی خاصی نیز توسط پلیس راهور در این روز پیش بینی شده است، گفت: نیروی انتظامی برای این روز برنامه ریزی لازم را داشته و تمام هماهنگی ها در این زمینه انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال باید یک جشن خانوادگی باشد، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه ما از مدتها پیش با توجیه اصناف در جلوگیری از فروش مواد محترقه خطرناک انجام شده و حتی به کسانی که سابقه اقدامات خطرناک در سالهای قبل بودند نیز هشدارهای لازم داده شده است.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه خانواده نیز باید مراقبتهای لازم را از فرزندان خود داشته باشند، اظهار کرد: متاسفانه گاهی برخی با استفاده از مواد محترقه دست ساز و خطرناک موجبات تاخ کامی خانواده ها در روزهای پیانی سال می شوند که امیدواریم امسال این مسائل را شاهد نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه