اخبار داغ

واعظی آشتیانی: زمان تحول در برنامه نود فرا رسیده بود

واعظی آشتیانی: زمان تحول در برنامه نود فرا رسیده بود
معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر رضا واعظی آشتیانی، مشاور و معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد تغییرات در شبکه ورزش و برنامه نود گفت: بنده معتقدم سال هاست که برنامه نود با یک شکل روی آنتن می‌رود و این در حالی است که ذائقه مردم در هر دهه عوض می‌شود و باید برنامه نود را با یک ساختار جدید و جذاب روی آنتن ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: برنامه نود باید ساختارش تغییر می‌کرد و این اجتناب ناپذیر بود، البته یک مدیر یا مجری نباید مثل آب راکد در یک جا بماند چرا که گندیده می‌شود و باید پیشرفت کند و جا را برای نیروهای جدید باز کند.
,
 
,
واعظی آشتیانی ادامه داد: من این تغییرات را به فال نیک می‌گیرم چرا که اکنون زمان تغییرات بود و بنده به واسطه سابقه حضور در ورزش این را حس می‌کردم و احساس من این است که حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.
,
 
,
معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود باید برنامه پر بیننده نود که دیگر مثل سال‌های قبل جذاب نبود یک ساختار امروزی پسند داشته باشد.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه