اخبار داغ

دبیر کانون کشاورزی جمنا:

اختصاص ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت کمک به کشاورزان خارجی است

اختصاص ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت کمک به کشاورزان خارجی است
دبیر کانون کشاورزی جمنا گفت: معتقدم ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت و نهاده‌های دامی، به جای تولیدکنندگان داخلی از کشاورزان خارجی حمایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ محمّدی، دبیر کانون کشاورزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب انتقال تجربیات و مسئولیت ها به نسل جوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: وظیفه همه آحاد جامعه علی‌الخصوص نخبگان سیاسی برای عمل به این بیانیه ضروری است.

,

محمدی، سازماندهی نیروهای انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: سپردن انقلاب به نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در گام دوم، هدف مهم واساسی بیانیه مقام معظم رهبری است.

,

وی ادامه داد: با نگاه ویژه مقام معظّم رهبری به جوانان که در انتصابات اخیر ایشان در مسولیت های حساس کشوری و استانی کاملاً روشن شده، جوانان جایگاه خاصی در گام دوم انقلاب دارند.

,

دبیر کانون کشاورزی جمنا با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: اطمینان داریم با همت نیروهای انقلابی اکثریت مجلس یازدهم را جوانان تشکیل خواهند داد.

,

محمّدی در ادامه، سیاست دولت در اختصاص ارز ترجیحی واردات بخش کشاورزی را باعث عدم رونق تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، دولت می‌تواند به‌جای تسهیل واردات با انواع سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.

,

وی افزود: معتقدم ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت و نهاده‌های دامی، به جای تولیدکنندگان داخلی از کشاورزان خارجی حمایت می‌کند.

,

عضو جمنا با بیان اینکه دولت با توجه به شرایط پیش‌آمده، بایستی کمک‌های مالی خود را به تولیدکنندگان داخلی اختصاص دهد تا ضرر آن‌ها جبران شود، گفت: با این کار، علاوه بر حفظ توان تولیدات کشاورزی و رقابت دربازارهای جهانی، رشد اقتصادی وحفظ اشتغال و امنیت غذایی تضمین می‌شود.

,

محمّدی ادامه داد: ادامه سیاست‌هایی نظیر تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات اقلام اساسی که مشابه آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شود، موجب متضرر شدن تولیدکنندگان داخلی شده و درصورت عدم‌ اصلاح رویکرددولت، خطر از بین رفتن توان تولید بخش کشاورزی و وابستگی همیشگی به کشورهای خارجی در این حوزه دور از ذهن نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه