اخبار داغ

سعادتی که نصیب عاشقان شد؛

دعوت‌نامه‌ای از سوی «خدا»!

دعوت‌نامه‌ای از سوی «خدا»!
این یک دعوت‌نامه از سوی خداست که برای هرکسی صادر نمی‌شود و لیاقتی بزرگ می‌خواهد این دعوت شدن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، این روزها که همه در تب و تاب تدارک جشن سال نو هستند، برخی‌ها سعادت بزرگی نصیبشان شده است و یک دعوت‌نامه‌ از سوی خدا دریافت کرده‌اند تا چند روزی را مهمان خلوتگه یار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

دعوت‌نامه‌های اعتکاف امسال هم به نام آنهایی که لیاقت حضور در این مهمانی بزرگ را داشتند مهر خورده است و تنها یک روز دیگر تا قرار عاشقی مانده است؛ وعده‌ای هر ساله برای درک خاص‌ترین و ناب‌ترین دقایق زندگی.

,

در آخرین روزهای سرد سال بوی مهربانی و معنویت به مشام می رسد؛ دست‌های قنوت بی‌قرار بال گشودن در فضای قرب الهی هستند تا همچون پروانه ای سبک بال در آسمان رحمت و فضیلتش پرواز کنند.

,

محفلی برای انس با خدا قرار است برپا شود تا همه از کوچک و بزرگ بر خوان رحمتش بنشینند و از فضائل آن کسب فیض کنند و برای یک مهمانی بزرگتر که همه به آن دعوت خواهند شد آماده شوند.

,

اعتکاف فرصتی برای درددل با خدا و دل بریدن از دنیا و صیقل دادن روح از کینه ها و کدورت ها...

,

مردم مومن کرمانشاه هم این روزها در کنار تکاپو برای برپایی جشن‌های سال نو خود را برای این مراسم معنوی هم آماده می‌کنند.

,

ا

, ا,

 

,

حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف

, حضور چشمگیر جوانان در مراسم اعتکاف,

عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: مردم در نقاط مختلف کرمانشاه به خصوص در شهر کرمانشاه استقبال خوبی از ثبت نام در مراسم اعتکاف به عمل آوردند و در این میان حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بوده است.

,

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه* تاکنون ۶۰۰ نفر در مساجد جامع و مسجد النبی شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام کرده اند.

,

سروری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از یک هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند، گفت: در روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم اسفند ماه ثبت نام در مسجد حاج شهبازخان نیز انجام خواهد شد.

,

وی افزود: در حال حاضر در دو مسجد جامع و حاج شهبازخان ثبت نام از معتکفین به صورت حضوری انجام می‌شود.

,

سروری با اعلام اینکه ثبت نام از معتکفین تا روز بیست و نهم اسفند ادامه دارد، بیان کرد: مراسم اعتکاف از شب بیست ونهم آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسجد جامع برای خواهران و مساجد حاج شهبازخان و مسجدالنبی (ص) برای حضور معتکفین برادر در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن، سخنرانی، مداحی و اجرای ویژه برنامه‌هایی با حضور کارشناسان مذهبی طی روزهای اعتکاف برنامه ریزی شده افزود: مردم باید از این فرصت ارزشمند اعتکاف که به تعبیر مقام معظم رهبری از رویش‌های انقلاب است برای داشتن زندگی بهتر و روحیه بهتر برای خدمت به دیگران استفاده کنند تا مورد توجه خداوند و ائمه معصومین باشد.

,

ا

, ا,

 

,

پیش‌بینی حضور ۲۵۰۰ معتکف در مساجد

, پیش‌بینی حضور ۲۵۰۰ معتکف در مساجد,

علیرضا قبادپور، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز به خبرنگار مرصاد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۵۰۰ کرمانشاهی در مساجد استان معتکف شوند.

,

وی از آمادگی ۳۵ مسجد در سطح استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام از معتکفان در سطح استان کرمانشاه از روز جمعه آغاز خواهد شد.

,

این مسئول افزود: برگزاری مراسم اعتکاف در ۲ مسجد جامع برای زنان و مسجد حاج شهباز خان برای مردان قطعی شده است و در صورت نیاز از ظرفیت مسجد النبی برای برادران و مسجد چهارمین شهید محراب برای زنان استفاده خواهد شد.

,

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه روزهای ثبت‌نام در هر شهرستان متفاوت است، تصریح کرد: ثبت‌نام از معتکفان در شهرستان کرمانشاه از روز جمعه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۵۰۰ نفر در کل استان معتکف شدند که ۱۱۰۰ از این تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه بودند.

,

قبادپور با بیان اینکه این آئین معنوی در روزهای بیست و نهم اسفند تا دوم فروردین مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد، گفت: پیش بینی می‌شود امسال شاهد حضور همین تعداد معتکف در سطح مساجد استان باشیم.

,

وی عنوان کرد: در طول مدت ثبت‌نام زنان متقاضی حضور در مراسم اعتکاف می‌توانند عصرها در مسجد جامع و مردان با مراجعه به مسجد حاج شهباز خان صرفاً به صورت حضوری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه