اخبار داغ

سرپرست پلیس راه چهارمحال و بختیاری:

واژگونی اتوبوس در محور لردگان به بروجن ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی اتوبوس در محور لردگان به بروجن ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
سرپرست پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در محور بروجن به لردگان 10 مصدوم بر جای گذاشت که هفت نفر از مصدومین به صورت سرپایی درمان و دو نفر خانم و یک آقا به کمک نیروهای امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی شهر بروجن منتقل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامعلی نوربخش سرپرست پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در ساعت 05:45 بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی‌بر وقوع حادثه رانندگی در محور بروجن به لردگان محدوده روستای "گدار کبک"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های لازم مشخص شد بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس 10 نفر مصدوم شدند که هفت نفر مصدومین به صورت سرپایی درمان و دو نفر خانم و یک آقا به کمک نیروهای امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی شهر بروجن منتقل شدند.

نوربخش با بیان اینکه این اتوبوس از قشم به سمت اصفهان در حال حرکت بود گفت: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

سرپرست پلیس راه استان در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست: با توجه به بارندگی‌های اخیر و لغزندگی محورکوهستانی ضمن رعایت مقررات راهنمایی رانندگی از شتاب و عجله اجتناب کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه