اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر پلدشت خبر داد؛

آماده باش کامل نیروهای هلال احمر پلدشت تا ۱۷ فروردین ۹۸

آماده باش کامل نیروهای هلال احمر پلدشت تا ۱۷ فروردین ۹۸
رئیس جمعیت هلال احمر پلدشت گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و از ۲۸ اسفند ماه در ورودی شهر شروع و به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صادق علیزادگان در گفگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و از ۲۸ اسفند ماه در ورودی شهر شروع و به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در خصوص اهداف این طرح تصریح کرد: هدف طرح نوروزی راهنمایی و پوشش امدادی حوادث جاده ای در نوروز است.

,

وی اظهار کرد: در طول این مدت ۶۶ نفر امدادگر و ۲ نجاتگر راننده در پایگاه موقت سدارس در۴۵ کیلومتری پلدشت با یک دستگاه آمبولانس به صورت شبانه روزی و یک کشیک شعبه به هموطنان عزیز خدمات ارائه می کند.

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت با تاکید براینکه حوادث جاده ای اولین عامل در افزایش آمار و تلفات جانی است، افزود: پایگاه‌های امدادرسانی شهید رضایی در امداد رسانی به حادثه دیدگان در نوروز امسال نقش ویژه‌ای را ایفا می کند.

,

علیزادگان گفت: اسکان اضطراری هلال احمر با ۵  تخته چادر در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی آمادگی اسکان ۲۵ نفر مسافر را در هر شبانه روز دارد.

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت با اشاره به کاهش حوادث طی این مدت افزود: نیروهای هلال احمر تا ۱۷ فروردین ماه در آماده باش ۱۰۰درصد بوده و به مسافران خدمات ارائه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه