اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت میاندوآب خبر داد؛

پلمپ ۱۵ واحد غیربهداشتی در اجرای طرح سلامت نوروزی در میاندوآب

پلمپ ۱۵ واحد غیربهداشتی در اجرای طرح سلامت نوروزی در میاندوآب
رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب گفت: در اجرای طرح تشدید بهداشت محیط ویژه نوروز در میاندوآب، ۱۵ واحد غیر بهداشتی پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طهماسب غفاری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه اظهار کرد: طرح تشدید سلامت نوروزی از  ۲۰ اسفند ۹۷ و تا ۱۵ فروردین ۹۸ اجرا شده و واحد بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب افزود: در راستای اقداماتی مانند نظارت بر بهداشت اماکن و مراکز تهیه مواد غذایی، بهداشت آب، پایانه مسافربری، اماکن متبرکه و مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی، استخرها و مراکز عرضه، نمایشگاه‌های بهاره و نمونه‌برداری آب و مواد غذایی، جایگاه‌های سوخت،  هتل‌ها و رستوران ها نظارت می شود.

,

وی گفت: از ابتدای آغاز این طرح در میاندوآب، واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ۴۹۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۸۷ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۳۲ مورد بازدی از اماکن بین راهی انجام داده است.

,

غفاری تصریح کرد: در این زمینه ۱۱۴ مرکز و اماکن متخلف به مراکز قضایی و دادگاه معرفی و ۱۵ واحد متخلف و ۲ واحد بین راهی متخلف پلمپ شده است.

,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در راستای این طرح مقدار یک هزار و ۵۴۶ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی نیز کشف و معدوم شده است.

,

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۱۳۷ مورد بازدید از بازارهای دواب و بازارهای روز انجام گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه