اخبار داغ

رئیس پلیس راهور هرمزگان عنوان کرد؛

رشد 10درصدی جانباختگان در هرمزگان/افزایش 7درصدی وقوع تصادفات در کشور

رشد 10درصدی جانباختگان در هرمزگان/افزایش 7درصدی وقوع تصادفات در کشور
رئیس پلیس راهور هرمزگان با اشاره به افزایش 10درصدی جانباختگان در استان گفت: هرمزگان با رتبه 49درصدی تلفات ناشی از تصادف با موتورسیکلت بیشترین سهم حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ مجید صالح پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرایی شدن طرح همیاران پلیس از سال 1386 اظهار کرد: از آنجایی که تمامی دانش آموزان همیاران پلیس هستند لذا 340هزار نفر از این قشر جامعه با این عنوان در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رئیس پلیس راهور هرمزگان با اشاره به وقوع تصادفات در سراسر استان تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت، ترک نشینان و عابران پیاده بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده اند همچنین رانندگان خودرو و سرنشینان آن در رتبه های بعد قرار دارند.

,

صالح پور با بیان اینکه در چهارسال اخیر شاهد روند کاهشی در حوزه وقوع تصادفات بوده ایم، گفت: علی رغم اینکه این روند کاهشی را تا پایان سال 96 حفظ کرده بودیم اما در حال حاضر با افزایش 7درصدی وقوع تصادفات در کشور روبرو شده ایم.

,

وی افزود: برخی از استان ها روند کاهشی و برخی دیگر روند افزایشی در حوزه تصادفات را پشت سر گذاشته اند که در این بین استان هرمزگان، با افزایش 10درصدی در حوزه جانباختگان مواجه شده است.

,

رئیس پلیس راهور هرمزگان با اشاره به کاهش 5درصدی تصادفات منجر به جرح بیان کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ابلاغ دستورالعمل شماره 143 از سوی وزیر کشور تمامی دستگاه های مسئول برای کاهش وقوع تصادف باید پای کار بیایند و سهم نیروی انتظامی و سایر دستگاهها باید در حوزه تصادفات و جانباختگان مشخص شود.

,

صالح پور با تاکید بر اینکه روند افزایش جانباختگان در هرمزگان و سایر استان های کشور آغاز شده است، اظهار کرد: هرمزگان با رتبه 49درصدی تلفات ناشی از تصادف با موتورسیکلت پس از یزد بیشترین سهم حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

,

وی ادامه داد: بررسی های استانی این موضوع را تایید کرده چرا که گویای این واقعیت است رتبه اول را در حوزه تصادفات موتور سیکلت را به خود اختصاص داده است.

,

رئیس پلیس راهور هرمزگان با اشاره به آغاز طرح پلیس از بیست و پنجم اسفند الی هجدهم فروردین ماه خاطرنشان کرد: قطعا همه تلاش می کنیم شاهد کاهش تصادفات باشیم اما می طلبد همه دستگاه های مسئول در راستای کاهش تصادفات همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه