اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را ترسیم کرده است

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را ترسیم کرده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را به خوبی و روشنی ترسیم کرده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار جواد مولودی صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی به عزت و اقتدار در دنیا رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و با بیان اینکه این بیانیه نقشه راه را به خوبی ترسیم کرده است، افزود: بارها شاهد اعتراف دشمنان به توانمندی رهبری در خنثی سازی پیچیده ترین توطئه ها بوده ایم و به این موضوع در سخنان خود بارها اعتراف کرده اند.

,

وی گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی، جهان شمول شده و در اقصی نقاط ندای انقلاب اسلامی را می شنویم.

,

مولودی با بیان اینکه جوانان در ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانمندی خود را ثابت کرده اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین توصیه و توجه را به جوانان داشته اند.

,

وی اظهار کرد: دانش هسته ای بومی و توانمندی های موشکی، حماسه آفرینی در هشت سال دفاع مقدس و دست یابی به قله های علم و فناوری، سد سازی و علوم پزشکی و… از جمله عرصه هایی است که جوانان نشان داده اند، ما می توانیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه جوانان موتور پیشران کشور هستند و اگر تکیه بر جوانان نداشتیم، کارها پیش نمی رفت، افزود: در ۴۰ سال گذشته، نقش بی بدیل جوانان را می بینیم و در گام دوم انقلاب نیز نقش مهم و اساسی دارند.

,

مولودی هم چنین با اشاره به اینکه هریک از ما باید در ۴۰ سال گذشته تامل کنیم و ببینیم که چه نقشی داشتیم و چه کار کردیم؟، گفت: ما برای عزت و اقتدار، هزینه داده ایم و انقلاب اسلامی برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورده است.

,

وی معنویت و اخلاق را بزرگترین عامل موفقیت عنوان کرد و افزود: معنویت عامل سربلندی و قوی بودن شهدای ما بودند و روحیه معنوی برای مبارزه با دشمن بود که شهیدانی مثل شهید باکری ها، همت ها و فهمیده ها بدون گذراندن دوره نظامی، نقشه های دشمنان را خنثی می کردند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: متاسفانه به درونزایی اقتصاد کم توجه بوده ایم که باید در گام دوم انقلاب به آن توجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه