اخبار داغ

اردوی راهیان نور دریایی اساتید بسیجی دانشگاه های کشور

اردوی راهیان نور دریایی اساتید بسیجی دانشگاه های کشور
روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد بوشهر گفت: اردوی راهیان نور دریایی ویژه اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به صورت متمرکز در استان بوشهر برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهدی نکیسا روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر دوشنبه شب در افتتاح راه هیان نور دریایی، گفت: امسال اردوی راهیان نور دریایی اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر کشور به صورت متمرکز در استان بوشهر برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نکیسا ادامه داد: این اردو از تاریخ 24 الی 27 اسفندماه ۹۷ در مجتمع آموزشی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می شود.

,

, ,

وی افزود: در این اردو که قریب به ۷۰۰ استاد دانشگاه از همه دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی دولتی و غیردولتی به همراه خانواده حضور خواهند داشت، برنامه های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده است. اردوی امسال بسیج اساتید بنام سردار شهید علیرضا ماهینی از فرماندهان دلیر دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می شود.

,

جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ده هزار استاد بسیجی از دانشگاههای سراسر کشور در اردوی معنوی راهیان نور شرکت کرده اند گفت: با راه اندازی این ستاد، علاوه بر ایجاد نظم و انسجام در برنامه های راهیان نور ویژه استادان دانشگاهها، ارتقای کیفیت برنامه ها و خدمات راهیان نور برای استادان دانشگاهها را در دستور کار قرار دهیم.

,

مسئول برگزاری راهیان نور دریایی بسیج اساتید کشور در ادامه گفت: هر ساله علاوه بر حضور دانشجویان و دانش آموزان در اردوی راهیان نور، جمع کثیری از استادان دانشگاهها با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارند که ما در این طرح تلاش خواهیم کرد با ایجاد ستاد مرکزی راهیان نور ویژه اساتید دانشگاهها، خدمات شایسته تری به این قشر فرهیخته ارائه شود.

,

جلیل دارا نیز با تبیین هدف گذاری این برنامه شاخص سازمان بسیج اساتید بیان کرد: هدف از برگزاری اردوی بوشهردر واقع پیوند حوزه مقاومت و اقتدار است. جزیره خارک و شخصیت رییسعلی دلواری به عنوان نمادی از عرصه مقاومت دیروز و نیروگاه اتمی بوشهر تصویری از اقتدار امروز جمهوری اسلامی است.

,

وی همچنین اعلام کرد در این دوره از اردوها، استادان بسیجی علاوه بر بهره مندی از برنامه های متنوع فرهنگی، از تاسیسات نفتی جزیره خارک،نیروگاه هسته‌ای بوشهر و همچنین موزه رئیسعلی دلواری و اماکن سیاحتی استان بوشهر نیز بازدید خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه