اخبار داغ

همه چشم‌انتظار نوروز؛

بازار مشهد بوی شوق خرید شب عید می‌دهد

بازار مشهد بوی شوق خرید شب عید می‌دهد
شور و شوق بهار زنان، مردان و کودکان را برای جشنی ملی و آیینی مهیا کرده است و گویی همه چشم‌انتظار نوروز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، روزهای پایانی سال ۹۷ را پشت سر می‌گذاریم و مردم در آستانه سال نو با جنب‌وجوش وصف‌نشدنی‌ای مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


بوی عید و بهار چهره‌ای تازه به شهر داده و گویی لبخند بر لبان همگان نمایان است؛ شور و شوق بهار زنان، مردان و کودکان را برای جشنی ملی و آیینی مهیا کرده است و این روزها با مشاهده مردم درمی‌یابیم که همه چشم‌انتظار نوروز هستند.

,
, .,

, ,

مشهد در آستانه سال نو به‌واسطه حضور پربرکت بارگاه منور رضوی، گل‌باران است و این شورونشاط با حضور هزاران زائر و مجاور تجلی‌بخش وحدت و یکپارچگی است.

بازارهای شهر مشهد در آستانه نوروز مملو از افرادی است که بنا به سنت دیرین ایرانیان، رخت نو بر تن می‌کنند و برای کودکان خود زیبنده‌ترین لباس‌ها را خریداری می‌کنند.

, .,
,
, .,



علاوه بر خرید پوشاک، بازار خرید سبزه، ماهی، سماق، سنجد و دیگر مایحتاج سفره هفت‌سین به راه بوده و به شهر چهره‌ای نو و پرنشاط داده است؛ چرخش ماهیان در آب و طراوت سبزه در سفره هفت‌سین بابرکت و حضور قرآن معنویت ویژه‌ای به لحظه تحویل سال می‌دهد.

مشهد برای استقبال از بهار ۹۸ در راستای گل‌آرایی شهر 14 میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده و با 900 المان گل به استقبال بهار خواهد رفت.

, , ,
,
, .,
,
, .,



پاک‌سازی ۱۰ کیلومتر از مبادی 5 محور ورودی قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان، شستشوی معابر، بهسازی و تعویض جداول فرسوده از دیگر اقدامات انجام‌شده در استقبال از بهار بوده است، همچنین برای استقبال از زائران نیز ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر آماده‌سازی و ایستگاه‌های راهنمای زائر و تلفن 137 به‌صورت 24 ساعته در ایام نوروز آماده پاسخگویی به زائران خواهد بود.

, , ,
,
, . ,



بوستان غدیر آماده اسکان زائران در ایام نوروز بوده و با ظرفیت هر شب 4 هزار چادر اقامت آماده اسکان زائران در ایام نوروز شده است، به‌علاوه مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری نیز آماده استقبال از زائران در ایام نوروز شده‌اند.

انتهای پیام/

, , ,
,
, .,
,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه