اخبار داغ

چطور محتوای ناب تولید کنیم؟

چطور محتوای ناب تولید کنیم؟
تولید محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث جذب یا دفع مخاطبان شما در دنیای اینترنت و فضای مجازی می شود. شما در دنیای گسترده اینترنت تنها چند ثانیه زمان دارید تا بتوانید مخاطب خود را جذب کرده و او را راغب کنید که مدت زمان بیشتری با شما همراه باشد. اگر محتوای سایت شما جذاب و منحصر به فرد نباشد، کاربر شما بعد از چند ثانیه از سایت خارج شده و به مرور شما کاربران و میزان اعتبار خود از نظر سئو را از دست خواهید داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تولید محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث جذب یا دفع مخاطبان شما در دنیای اینترنت و فضای مجازی می شود. شما در دنیای گسترده اینترنت تنها چند ثانیه زمان دارید تا بتوانید مخاطب خود را جذب کرده و او را راغب کنید که مدت زمان بیشتری با شما همراه باشد. اگر محتوای سایت شما جذاب و منحصر به فرد نباشد، کاربر شما بعد از چند ثانیه از سایت خارج شده و به مرور شما کاربران و میزان اعتبار خود از نظر سئو را از دست خواهید داد. کلید حل این مشکل تولید محتوای ناب و گیرا است به طوری که مخاطب را نسبت به مطالب و خدمات شما علاقه مند کرده و او را به یکی از مشتریان همیشگی شما تبدیل کند. اما برای تولید محتوای ناب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ با ما همراه باشید تا نکات کلیدی و مهمی را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تولید محتوا, تولید محتوا,

, ,

تولید محتوا چیست؟

, تولید محتوا چیست؟,

هر زمانی که شما مطلب جدیدی در فرمت های مختلف متن، صوت و یا تصویر در سایت خود قرار می دهیم در حال تولید محتوا هستید. در واقع شما از طریق تولید محتوا برای سایت خود به ارائه خدمات، معرفی محصول یا به اشتراک گذاری اخبار مختلف می پردازید تا بتوانید مخاطبان خاص خود را جذب کرده و با سایت خود آشنا کنید.

,

, ,

برای تولید محتوا ناب به چه نکاتی توجه کنیم؟

, برای تولید محتوا ناب به چه نکاتی توجه کنیم؟,

قبل از آنکه شما را با ایده هایی برای تولید محتوا ناب آشنا کنیم، بهتر است بدانید یک محتوا از چه جنبه هایی قابل بررسی است. تولید محتوا از یک نظر باید کاملا مطابق با اصول سئو باشد تا بتواند اعتبار و میزان بازدید سایت شما را افزایش دهد. این نکات شامل انتخاب مناسب کلمه کلیدی و به کارگیری چگالی صحیح آن، اندازه مناسب پاراگراف ها، تعداد کلمات کلیدی مرتبط، غلط های املایی و نگارشی و غیره می باشد. از طرف دیگر مساله مهم دیگر در تولید محتوا، نحوه بیان و نگارش است. محتوای تولید شده باید زبانی روان و گیرا داشته باشد تا بتواند بر مخاطب تاثیر گذاشته و او را خسته نکند. زبان نگارش نیز با توجه به ماهیت سایت و مخاطبان متفاوت است. برای مثال بدون شک زبان عامیانه و ساده نمی تواند انتخاب مناسبی برای یک سایت رسمی و یا خبری باشد.

,

 

,

نکات مهم برای تولید محتوای ناب:

, نکات مهم برای تولید محتوای ناب:,

یکی از مهم ترین نکاتی که به شما کمک می کند محتوایی ناب تولید کنید، استفاده از اشکال مختلف محتوا است. مطمئن باشید یک متن طولانی نه تنها برای خوانندگان شما جذاب نیست بلکه او را خسته نیز می کند. حتما هنگام تولید محتوا از متن، عکس و در صورت امکان فایل صوتی و یا ویدئو استفاده کنید.

,

نکته دوم برای تولید محتوا ناب کسب اطلاعات کافی در زمینه آن است. شما هنگامی که راجع به موضوع خاصی تولید محتوا می کنید باید مطمئن باشید اطلاعات صحیح و البته به روزی را به مخاطبان خود ارائه می دهید. پس قبل از نگارش محتوا حتما به روش های مختلف اطلاعات کافی در آن زمینه را به دست آورید.

,

مساله دیگر برای تولید محتوا ناب انتخاب یک عنوان جذاب برای متن است. عنوان برای محتوا مانند ویترین برای فروشگاه است که مشتری را راغب به ورود به فروشگاه می کند. حتما سعی کنید عنوانی جذاب و گیرا برای محتوای خود انتخاب کنید که شامل کلمه کلیدی نیز باشد.

,

نکته دیگر در تولید محتوا ناب تغییر زاویه دید و بررسی موضوع از نگاهی دیگر است. ممکن است مساله ای که برای آن محتوا تولید می کند قدیمی باشد، اما شما می توانید آن را از زوایای جدیدی مورد بررسی قرار داده و محتوای خود را نگارش کنید.

,

در صورتی که سایت شما ارائه دهنده محصولات یا خدمات خاص است می توانید از تجربه مشتریلان قبلی خود هنگام تولید محتوا استفاده کنید. این مساله میزان اعتماد کاربران جدید سایت را به محصولات و خدمات شما تا حد زیادی افزایش می دهد.

,

, ,

تولید محتوا در رایا مارکتینگ:

, تولید محتوا در رایا مارکتینگ:,

با توجه به اهمیت تولید محتوا مناسب و نکاتی که ذکر شد، حتما تولید محتوا سایت خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. رایا مارکتینگ به عنوان اولین پورتال دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در ایران، صفر تا صد تولید محتوا سایت شما را در نهایت کیفیت و دقت انجام داده و به شما کمک می کند کسب و کار خود را بی رقیب کنید. رایا با به کارگیری  بیش از 7 هزار نویسنده از سراسر کشور، نگارش محتوا شما را به افراد متخصص در همان زمینه می سپارد تا تولید محتوا در بالاترین سطح نگارش شود. بعد از نگارش محتوا، متن توسط کارشناسان رایا بررسی شده تا تمام اصول نگارشی، املایی و فن بیان بررسی شود. در صورتی که بنا به هر دلیلی از محتوا تولید شده رضایت کافی نداشتید می توانید موضوع را با کارشناسان یا نویسنده در میان گذاشته تا طبق نظر شما محتوا تغییر داده شود. نگارش یک یا دو محتوای اول برای شما به صورت رایگان و هدیه انجام می شود تا با کیفیت کار رایا بیشتر آشنا شوید. جهت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن 021476285 تماس بگیرید.

,

, ,

سایر خدمات رایا مارکتینگ  https://RayaMarketing.com:

, سایر خدمات رایا مارکتینگ , https://RayaMarketing.com, https://RayaMarketing.com, https://RayaMarketing.com,

علاوه بر تولید محتوا متنی می توانید تولید محتوا صوتی و پادکست و تولید محتوا تصویری و طراحی موشن گرافیک خود را نیز به رایا بسپارید. رایا مارکتینگ بیش از 9 هزار گرافیست دارد که به شما این امکان را می دهد که موشن گرافیک و تیزرهای تبلیغاتی خود را در نهایت کیفیت و عالی بسازید. شما از ابتدای راه در جریان نگارش متن و سناریو، طراحی لوکیشن و کاراکترها و صداگذاری و ساخت قرار گرفته تا در هر مرحله آن ها را تایید کنید.

, طراحی موشن گرافیک,

نگارش و درج رپورتاژ آگهی از دیگر خدمات رایا مارکتینگ است که به شما کمک می کند در زمان کوتاهی بازدهی سایت خود را چند برابر کنید. رایا با در اختیار داشتن جامع ترین لیست ناشران رپورتاژ آگهی در ایران به شما این امکان را می دهد مناسب ترین سایت برای رپورتاژ خود را انتخاب کرده و متنی جذاب و مناسب برای آن بنویسید. لازم به ذکر است که رایا هیچ مبلغی بابت نگارش متن رپورتاژ از شما دریافت نکرده و شما تنها هزینه درج آن در سایت های مختلف را پرداخت خواهید کرد.

, رپورتاژ آگهی,

علاوه بر نکات فوق از دیگر خدمات رایا مارکتینگ می توان به طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، برگزاری دوره های آنلاین بازاریابی و غیره اشاره کرد. برای مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با رایا می توانید همین حالا با شماره 021476285 تماس حاصل کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه