اخبار داغ

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی:

۱۷۸ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی / پیش بینی ۱۵۰ مدرسه جهت اسکان فرهنگیان

۱۷۸ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی / پیش بینی ۱۵۰ مدرسه جهت اسکان فرهنگیان
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: طی نوروز 98 در مجموع 178 واحد رستوران، مهمانپذیر، سفره خانه سنتی، هتل، متل، خانه مسافر، اقامتگاه بومگردی با 941 تخت در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی کاظمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 150 مدرسه برای فرهنگیان در سراسر استان پیش بینی شده است، ضمن اینکه در بسیاری از پارک ها و مراکز گردشگری استان فضاهایی برای برپایی چادرهای مسافرتی تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, علی کاظمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار ما,  اظهار کرد: 150 مدرسه برای فرهنگیان در سراسر استان پیش بینی شده است، ضمن اینکه در بسیاری از پارک ها و مراکز گردشگری استان فضاهایی برای برپایی چادرهای مسافرتی تدارک دیده شده است, .,

وی با اشاره به اینکه درایام نوروز در خراسان شمالی آب و هوا دگرگون است و هر ساله بارندگی هایی داریم، فضاهایی را برای استقرار مسافر در شرایط اضطرار در مساجد، حسینیه ها و سالن ورزشی در کلیه شهرستان ها به صورت آماده در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز از این ظرفیت ها برای اسکان مسافراستفاده شود.

, .,

وی تعداد اقامتگاه های بومگردی فعال در استان را 32  واحد اعلام کرد و گفت: این واحدها مقوله ای جدید در گردشگری کشور است اما باتوجه به اینکه با ذائقه و سلیقه گردشگران داخلی و خارجی همخوانی دارند، به سرعت توانسته در حوزه گردشگری کشور و همچنین استان خراسان شمالی جایگاه اش را پیدا کند.

, .,

کاظمی با اشاره به اینکه اقامتگاه های بومگردی با تمایزی که در ارائه خدمات از جمله ساختار بومی و سنتی و غذاخوری ها و قیمت مناسبی جذاب هستند، گفت: در این حوزه باید دقت شود تا برای بالابردن کمیت از کیفیت کاسته نشود.

, .,

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز یکی از مهم ترین فعالیت ها در ستاد هماهنگی سفرهای استان نظارت بر واحدهای خدماتی همچون هتل ها، رستوران ها و اقامتگاه های بومگردی است، بیان کرد: از ابتدای بهمن ماه نظارت ها آغاز شده، همچنین از اواسط اسفند یک تیم کنترل مشترک از دستگاه های ناظر همچون تعزیرات، بهداشت، دامپزشکی، سازمان صمت بازدیدها را انجام می دهند.

,

کاظمی خاطر نشان کرد: سامانه 09629 تحت عنوان سامانه نظارت ستاد سفرهای کشور فعال است و مردم در هر نقطه ای از کشور حضور داشته باشند، می توانند شکایات و نظرات و پیشنهادت شان را از تمامی واحدهای خدمات رسانی پیگیری کنند.

, .,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه