اخبار داغ

همزمان با بهار 98؛

بازارچه محلی و ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود

بازارچه محلی و ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود
شهردار رشتخوار در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد: همزمان با آغاز سال جدید تلاش خواهیم کرد، با راه اندازی اولین بازارچه محلی شهرستان در رشتخوار به استقبال مسافرین نوروزی برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  علی احمدپور شهردار رشتخوار صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید، از راه اندازی اولین بازارچه محلی در این شهر خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال جدید تلاش خواهیم کرد، با راه اندازی اولین بازارچه محلی شهرستان در رشتخوار به استقبال مسافرین نوروزی برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه افزود: نمایشگاه و ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در رشتخوار به معرفی صنایع دستی و گردشگری، سرو غذاهای محلی، دمنوش ها و داروهای گیاهی و همچنین معرفی محصولات فرهنگی خواهد پرداخت.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه سعی برآن شده که از آواها و نواهای محلی نیز استفاده شود، افزود: امیدواریم با استقبال خوب مسافران از این بازارچه این بازارچه به مدت طولانی حفظ و ادامه دار باشد.

,

 

,

شهردار رشتخوار با تاکید براینکه مشارکت شهروندان با شهرداری پیشرفت شهر را به دنبال دارد، گفت: از نخبگان، افراد صاحب فکر و کسانی که می توانند در مباحث مختلف شهری مشاوره و همفکری کنند دعوت می‌شود با مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت پیشرفت و بهتر شهر همکاری کنند.

,

 

,

وی همچنین در رابطه با المان های شهری بهار 98 در میادین و ورودی های سطح شهر رشتخوار نیز گفت: با توجه به المان های موجود از سال های گذشته ترمیم و باسازی المان ها انجام و به زودی در سطح شهر نصب خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه