اخبار داغ

شرط وزیر راه برای فروش بلیت چارتری هواپیما

شرط وزیر راه برای فروش بلیت چارتری هواپیما
وزیر راه و شهرسازی آخرین جزئیات روند فروش بلیت‌های نوروزی را تشریح کرد و گفت: فروش چارتری برای مسیرهای زیارتی و سیاحتی اشکال ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی با اشاره به ادامه روند فروش بلیت‌های چارتری هواپیما با وجود ممنوعیت این فروش توسط رئیس هواپیمایی کشور اظهار داشت: فروش چارتری برای مسیر‌هایی که یک بسته سفر وجود دارد، برای مسیر‌های زیارتی و سیاحتی اشکال ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اشکال زمانی پیش می‌آید که پرواز‌های برنامه‌ای را به صورت چارتری می‌فروشند که این خلاف است و هواپیمایی کشوری از یک بهمن‌ماهتذکر کتبی در این ارتباط را شروع کرده و چنانچه این روند ادامه داشته باشد باید با این شرکت‌ها برخورد کند.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار در مورد اشکال و قطعی در سایت فروش راه‌آهن نیز گفت: راه‌آهن هم باید پشتیبانی سایت خود را حتما به هنگام کند تا مشکل قطعی نداشته باشد.
,
 
,
اسلامی تصریح کرد: امیدواریم مشکلی که پیش آمده بود برطرف شده باشد و مردم بتوانند راحت از این سایت استفاده کنند.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سئوال خبرنگار درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس نیز گفت: افزایش قیمت بلیت‌ها طبیعی است، همیشه شب‌های عید به سبب این که اتوبوس‌ها یک مسیر را خالی طی می‌کنند افزایش قیمت به طور طبیعی اتفاق می‌افتد که انجمن صنفی مربوط به ان‌ها قیمت‌ها را اعلام می‌کند و بعد از تعطیلات نوروزی دوباره قیمت‌ها به حالت طبیعی برمی‌گردد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه