اخبار داغ

رئیس دانشگاه خلیج فارس خبر داد؛

تصویب ایجاد اولین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تصویب ایجاد اولین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر
رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: در شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت عصر روز یکشنبه 26 اسفند در شهرستان عسلویه برگزار شد، هیات دولت با ایجاد اولین دانشکده کسب و کار کشور و برج فناوری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر موافقت نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ در شورای اداری استان که با حضور ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت عصر روز یکشنبه 26 اسفند در شهرستان عسلویه برگزار شد، هیات دولت با ایجاد اولین دانشکده کسب و کار کشور و برج فناوری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر موافقت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس ضمن اعلام این خبر گفت: مراحل احداث دانشکده کسب کار و برج فناوری دانشگاه خلیج فارس از سال آینده و با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

, 280 , .,

وی افزود: دانشکده کسب و کار در محل پردیس اصلی دانشگاه با متراژ 10000 متر مربع در دو فضای آموزشی جدا ولی در ارتباط با یکدیگر و در دو فاز 4000 متر مربع و 6000 متر مربع شامل فضای آموزشی و کمک آموزشی، اداری، مرکز خدمات کامپیوتری ، مجموعه کتابخانه و مراکز رفاهی احداث خواهد شد و پس از تکمیل با 4 رشته مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد و حسابداری آغاز به کار خواهد نمود.

, .,

, ,

مصلح اعلام کرد: برای ایجاد برج علم و فناوری ، برنامه فیزیکی مطالعه شده این برج بر مبنای تامین فضای پژوهشی محققین و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و شهرسازی و نفت، گاز و پتروشیمی صورت گرفته است.

,

رییس دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: این برج در فضایی حدود 7000 متر مربع و در 10 طبقه جهت جمعیت دانشجویی و پژوهشگران و پرسنل مربوط به برج علم و فناوری که جمعیتی حدود 700 تا 1000 نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت خواهد بود، احداث خواهد شد.

, .,

وی افزود: اهداف احداث برج علم و فناوری شامل تجاری سازی و نوآوری نتایج تحقیقات و تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه، کمک به ایجاد و حمایت از موسسات و شرکت های تحقیقاتی و مهندسی نوپا، کمک به جذب سرمایه گذاری خارجی و تسریع انتقال فناوری، افزایش قدرت رقابت و رشد صنایع متکی بر دانش و ایجاد محیطی برای شناسایی و ارایه توانمندی های تکنولوژیکی کشور (فن بازار) است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه