اخبار داغ

امام جمعه بوشهر:

بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان غالب جامعه شود

بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان غالب جامعه شود
امام جمعه بوشهر در نشست گرامیداشت اصحاب رسانه گفت: همه رسانه‌ها روی گام دوم انقلاب کار کنند و باید کرسی‌های مختلفی تشکیل شود و این بیانیه گفتمان غالب جامعه ما شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب از عیار اتخاذ شده از بعثت انبیا است. بسیاری از انقلاب‌ها که در تاریخ معاصر مشاهده کردیم بعد از مدتی آرمان‌های خود را کنار گذاشتند و یا مرزبندی خود را با جبهه استکبار از دست دادند و یا بعد از مدتی دچار فرورفت جریان انقلابی و وابستگی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, ., .,

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نیمه سخت، ترورها، تهاجم نرم و سخت علیه این انقلاب راه انداختند ولی این انقلاب ۴۰ سال مقاومت کرد و این بزرگترین پیروزی انقلاب است.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این چهل سال به معنای تثبیت انقلاب اسلامی است و ۴۰ سال دوم چهل سال شکوفایی و رسیدن به تمامی آرمان‌ها و ارزش‌های وجودی این انقلاب است. به همین خاطر در آغاز دهه پنجم انقلاب، فشارها را بیشتر کردند چون می‌دانند دهه پنجم دهه تنفس و پیشرفت است.

, .,

صفایی بوشهری با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: همه رسانه‌ها روی گام دوم انقلاب کار کنند و باید کرسی‌های مختلفی تشکیل شود و این بیانیه گفتمان غالب جامعه ما شود تا به آن پیشرفت لازم دست پیدا کنیم.

, .,

وی خاطرنشان کرد: خط مقاومت رسانه و رسانه مقاومتی نقش مهمی در مقابل این تهاجم رسانه‌ای دارد و تاکنون در فضای ملی کارهای خوبی شده هرچند کافی نیست. امیدواریم این روند حرکتی در استان ادامه یابد و بتوانیم خط مقاومت رسانه‌ای و رسانه انقلابی را تقویت کنیم.

, ., .,

هنر ساختار شکنانه را نمی پذیرم

, هنر ساختار شکنانه را نمی پذیرم,

نصرالله شفیعی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از اصحاب رسانه در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در سراسر استان بوشهر حماسه بزرگی خلق شد و در روز ۲۲ بهمن عظمت و بزرگی ملت ایران را دیدیم.

, .,

وی ساختارشکنی فرهنگی را یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر دانست و افزود: وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر است. در روزهای اخیر شاهد ساختارشکنی فرهنگی در شهر بوشهر بودیم و این تهدید برای ایام نوروز نیز یک تهدید محسوب می‌شود.

, .,

شفیعی تصریح کرد: مخالف هنر نیستیم ولی هنری که بخواهد ساختارها را بشکند و تهدیدی برای فرهنگ باشد، را نمی‌پذیریم. وظیفه اصحاب رسانه است که کمپین ضد ساختارشکنی فرهنگی را در استان بوشهر شکل دهند.

, .,

رتبه ممتاز فضای مجازی بوشهر در کشور

, رتبه ممتاز فضای مجازی بوشهر در کشور,

سید حسین ناظر نیز با اشاره به فعالیت های ستاد گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: در صدا و سیمای مرکز بوشهر، ستاد چهل سالگی انقلاب را مردادماه سال ۹۶ تشکیل دادیم و بیش از ۴۰ نشست در مرکز برگزار کردیم که طراحی و برنامه‌ریزی برای صدا و سیما انجام شد.

, .,

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر از تولید ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: ۱۰۰ رسانه استانی نیز انعکاس خوبی از چهل سالگی انقلاب داشتند.

, .,

وی ادامه داد: حوزه فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه ممتاز کشوری را از آن خود کرده است که با فاصله زیادی از دیگر مراکز توانسته این رتبه را کسب کند. برنامه کارنامه از برنامه‌های بسیار خوبی بود که جنبه‌های مختلف چهل ساله را انجام داد و آقای گل برنامه‌ها بود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه