اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

خدمات دهی ۱۰۹ فروند شناور به مسافران نوروزی

خدمات دهی ۱۰۹ فروند شناور به مسافران نوروزی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خدمات دهی 109فروند شناور با ایجاد چهار هزار و 90 صندلی به مسافران نوروزی استان هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛اله مراد عفیفی‌پور،مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگاند در جمع خبرنگاران گفت: 49 فروند شناور مسافربری با پنجهزار و 361 صندلی و 59 فروند لندینگ کرافت با حمل یک‌هزار و 960 خودرو و یک فروند شناور رو-رو با ظرفیت 600 مسافر و 120 خودرو در حال تردد هستند که از این تعداد چهار هزار و 90 صندلی در بندر شهید حقانی و عمده لندینگ کرافت‌ها در بندر پل و لافت مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  هرمز,

وی افزود: معمولا از اواخر شهریور ماه اقدامات کنترل و بازرسی ایمنی شناورها انجام می‌شود و این دوره زمانی کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود که در اسفندماه این دوره به یک هفته می‌رسد.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر پایش مسیرهای دریانوردی به صورت الکترونیکی با سامانه «وی تی اس» که در بندر شهید رجایی گفت:نوروز 98 دومین سالی است که میهمانداران در شناورها مستقر شده اند و این امر مورداستقبال میهمانان نوروزی و مسافران دریایی واقع شده است.

,

وی با بیان اینکه  800 نفر عوامل اجرایی در ستاد نوروزی تسهیل سفرهای دریایی به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد:اسکله های شناور در هفت نقطه گردشگری در جزیره قشم و دو نقطه در شرق استان طراحی و نصب شده و امسال زیرساخت‌های این نقاط تکمیل شده‌است.

,

 

,

 

,

انتهای  پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه