اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

افزایش دو برابری گشت‌های انتظامی در تعطیلات نوروز / سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال

افزایش دو برابری گشت‌های انتظامی در تعطیلات نوروز / سلب آرامش مردم خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی استان قم بابیان این‌که ستاد نوروزی در نیروی انتظامی قم تشکیل است، گفت: گشت‌های انتظامی در تعطیلات نوروز دو برابر خواهد شد تا مردم با آرامش خاطر به مسافرت بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   قم فردا، سردار عبدالرضا آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت یک‌ساله نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: مردم قم در یک سال گذشته همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته و در امنیت استان ما را کمک کردند.

وی ادامه داد: در سال 97 یکی از دغدغه‌های مردم درگیری‌های بود که در سطح استان بود که کاهش شرارت‌ها و چاقوکشی را 20 درصد کاهش دادیم.

آقاخانی تصریح کرد: در جرائم یارانه‌ای افزایش 240 درصدی را داشتیم که باید در سال آینده کاهش جدی داشته باشیم.

وی افزود: جرائم خرد نیز با افزایش روبه‌رو بوده است که بیشتر توسط معتادان و افراد ولگرد بوده است که با این جرائم نیز برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: در سرقت‌ها موتورسیکلت با 53 درصد دارای رتبه اول است که نشان می‌دهد باید برای پارکینگ‌های موتورسیکلت فکر اساسی در سطح استان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در سال 97 قتل با 25 درصد کاهش روبرو بوده است و در جرائم مهم نیز با 11 درصد کاهش روبرو بوده‌ایم.

سردار آقاخانی بیان داشت: درزمینهٔ کلاه‌برداری با 5 درصد کاهش روبرو بوده‌ایم و در صدور چک بلامحل نیز با کاهش 15 درصدی روبرو بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل اخلاقی در سطح استان جرائم 8 درصد کم شده است که انشالله در سال آینده نیز بازهم شاهد کاهش خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم به افزایش آمار بالای فوتی‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: آمار فوتی‌ها در داخل شهر 8 درصد و 13 درصد در بیرون شهر شاهد افزایش داشته است که باید در سال آینده این آمار پایین بیاید.

وی ادامه داد: امسال 17 هزار نفر به‌صورت رایگان در نیروی انتظامی مشاوره شده‌اند که نشان‌دهنده نگاه جدی نیروی انتظامی به این مهم است.

سردار آقاخانی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی استان برای چهارشنبه آخر سال تدارک ویژه‌ای دارد و با سوءاستفاده کنندگان در این روز برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: مردم در این زمینه باید به نیروی‌های امدادی کمک کنند و علاوه بر این فرزندان خودشان را توجیه کنند.

فرمانده انتظامی استان برخورد با رانندگان متخلف در این روز را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: با رانندگانی که نظم و امنیت را به می‌زنند به‌صورت جدی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ایام نوروز و تعطیلات سال جدید گفت: استان قم درزمینهٔ مسافر همواره پذیرای مهمانان نوروزی است و به همین علت ایستگاه‌های پلیس 3 برابر شده است و علاوه بر این گشت‌های نیروی انتظامی دو برابر شده است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه