اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه:

چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌ها نداریم

چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌ها نداریم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در استان گفت: چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد این پروژه‌ها نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، مهرداد سالاری پیش از ظهر امروز دوشنبه در آخرین شورای اداری سال ۹۷ اظهار داشت: امسال شهرداری‌های ما به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و عدم توانایی پرداخت حقوق شهروندی به شهرداری‌ها وضعیت مناسبی نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: جهت رفع این مشکل با پیگیری‌های استاندار موفق شدیم از اعتبارات مالی جهت کمک به شهرداری‌ها استفاده کنیم که این کار برای اولین بار در کشور رخ داده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر ارتقا کیفیت کارها اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری‌ها و دهداری‌ها جهت استقبال از میهمانان نوروزی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا لحظات شادی را برای آنها رقم بزنند.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ در انجام پروژه‌های عمرانی سعی کردیم طرح‌ها را به سمت اشتغالزایی ببریم، گفت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها این امر محقق نشد و جا دارد بیشتر بر این موضوع دقت داشته باشیم.

,

سالاری بیان کرد: دستگاه‌های مختلف در انجام پروژه‌های سال ۹۸ دقت داشته باشند که به سمت اشتغالزایی سوق داده شوند و با این اعتبارات چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت پیشبرد پروژه‌ها نداریم.

,

وی از پرداخت اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی پروانه‌های مربوط به شهرداری‌ها خبر داد و افزود: در پروژه‌ها عدالت اجتماعی رعایت نمی‌شود و اگر درست این اعتبارات را هزینه نکنیم اجحاف در حق شهروندان صورت می‌گیرد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در بحث استقرار کاربری‌ها نیز انتقاداتی وجود دارد که باید در جهت رفع آن و هدایت کسانی که برای سرمایه گذاری ورود پیدا می‌کنند تلاش کنیم.

,

وی ادامه داد: توسعه شبکه ریلی، استقرار اداره کل راه آهن در استان کرمانشاه، دهکده لجستیک، طرح جامع اربعین از جمله مباحث عمرانی هستند که اقدامات مناسبی در خصوص آنها صورت گرفته و در حال رایزنی جهت تکمیل و راه اندازی آنها هستیم.

,

سالاری گفت: در خصوص جذب اعتبارات عمرانی مدیران نباید تعلل کنند و برای سال آینده دستگاه‌های اجرایی اگر تا پایان فروردین نتوانستند اعتبارات را جذب کنند فرصت را به دستگاه‌های دیگر خواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه