اخبار داغ

معاون وزیر راه:

عوارض ۴ آزادراه از بامداد فردا الکترونیکی دریافت می‌شود

عوارض ۴ آزادراه از بامداد فردا الکترونیکی دریافت می‌شود
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور از دریافت عوارض یکپارچه الکترونیکی در چهار آزادراه تهران ـ قم، تهران ـ ساوه، قزوین ـ زنجان و کرج ـ قزوین از بامداد فردا ۲۸ اسفند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین میرشفیع  از آغاز دریافت عوارض یکپارچه الکترونیکی در چهار آزادراه تهران ـ قم، تهران  ـ ساوه، قزوین ـ زنجان و کرج ـ قزوین از بامداد (ساعت صفر) ۲۸ اسفند و در آستانه سفر‌های نوروزی ۹۸ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: مردم در صورت عبور از این چهار آزادراه دیگر نیازی به توقف برای پرداخت عوارضی ندارند، بلکه می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی تعبیه شده در طول مسیر و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه اقدام به پرداخت عوارض الکترونیک آزادراهی خود کنند.
,
 
,
عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: مردم برای پرداخت عوارض الکترونیکی خود در حین رانندگی از استرس و نگرانی پرهیز کنند، زیرا برای ایام نوروز ۹۸ فرصت لازم جهت شارژ کیف پول الکترونیکی یا حساب کاربری در نظر گرفته شده است.
,
 
,
به گفته معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل مسافرانی که قصد تردد از چهار آزادراه مذکور را دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سامانه جدید به سایت www.aaniro.com مراجعه کنند.
,
 
,
میرشفیع با اشاره به فواید استفاده از سامانه‌های اخذ عوارض الکترونیک گفت: کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در استهلاک خودرو، پرداخت آسان عوارض، کاهش خرابی‌های روسازی آسفالتی در محل توقف دروازه‌های عوارض ناشی از ترمز در زمان توقف و شروع به حرکت وسیله نقلیه از جمله فواید این سامانه تلقی می‌شود.
,
 
,
وی همچنین از جایگاه‌های دریافت عوارض در مجتمع‌های خدمات رفاهی و گردشگری در طول آزادراه خبر داد و گفت: در طول مسیر آزادراه نیز امکان پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی از طریق این دستگاه‌ها با ثبت شماره‌ی خودرو مسیر خواهد بود.
,
 
,
عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور یادآور شد: امکان پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک‌ها، دستگاه‌هایی که به همین منظور نصب خواهد شد و نرم افزار‌های تعریف شده نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه