اخبار داغ

ادعای وزیر صنعت درباره کاهش قیمت خودرو

ادعای وزیر صنعت درباره کاهش قیمت خودرو
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خودرو در چند روز گذشته حداقل ۱۰ درصد پایین آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف دشمن از تحریم‌ها در حوزه صنعت محقق نشده است، گفت: تولید در کشور جریان دارد البته در ماه‌های گذشته نوساناتی داشته‌ایم و تلاش ما این بوده که این نوسانات رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه در سال آینده پروژه‌های خود را ذیل اقتصاد مقاومتی ادامه می‌دهیم، افزود: درست است که تحریم برای ما موانع ایجاد کرده اما در عین حال فرصت‌هایی را نیز فراهم کرده و ما باید از این فرصت‌ها در سال آینده در بخش صنعت و تولید استفاده بیشتر کنیم.
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود بیش از ۶۰ درصد خودروهای تولیدی در اختیار افراد خاص قرار گرفته است، گفت: وقتی ثبت نام از طریق کد ملی و اینترنتی است چنین اتفاقی نمی‌افتاد، اگر ثبت نام از طریق نمایندگی‌ها انجام می‌شد ممکن است چنین اتفاق رخ می‌داد البته اگر تخلفی رخ دهد حتماً برخورد می‌شود.
,
 
,
رحمانی تاکید کرد: قیمت خودرو در چند روز گذشته حداقل ۱۰ درصد پایین آمده است.
,
 
,
وی در خصوص اینکه چه میزان وام در اختیار قطعه سازان قرار گرفته است؟، گفت: از ۴ هزار میلیارد تومان تا الان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان وام به قطعه سازان پرداخت شده است البته ما اقدامات دیگری مثل اصلاح ساختاری، فروش اموال مازاد و ساخت داخل به جای واردات را آغاز کرده‌ایم.
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته تولید دو خودروساز اصلی کشور بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه در روز بود که الان این رقم به بیش از ۴ هزار دستگاه رسیده این یعنی تولید بیشتر شده و قدرت ایفای تعهدات خودروسازان هم بیشتر شده ما این روند را ادامه خواهیم داد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه