اخبار داغ

با حضور مشاور وزیر صنعت:

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد

رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین معرفی شد
سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین عصر امروز در سالن اجتماعات این سازمان با حضور ایرج موفق مشاور وزارت صمت، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، نمایندگان مجلس استان و جمعی از اصحاب رسانه و مسئولان استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

حبیبی در این مراسم با بیان اینکه دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده است، اظهار کرد: راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن آبی بر آتش دشمن بود و یک اتحاد و همدلی بین مردم و دولتمردان به وجود آمد.

,

وی افزود: در این راهپیمایی همه دشمنان به این نتیجه رسیدند که مردم از رهبر، انقلاب و کشور خود دست نخواهند کشید اگرچه با مشکل مواجه باشند.

,

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از کلیدی‌ترین دستگاه‌های استان به شمار می‌رود و درواقع نبض اقتصاد در دست جهاد کشاورزی و سازمان صمت است.

,

, , ,

حبیبی ادامه داد: وظیفه و رسالت این دو دستگاه بسیار مهم و کلیدی است و نقش مدیریت در آن‌ها مهم است چراکه با زندگی رونق معیشتی و اقتصادی مردم سرو کار دارد.

,

این مسئول یادآور شد: شاخص‌های استان قزوین در حوزه اقتصادی و پرداخت تسهیلات و صادرات مثبت است چراکه قطب اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

,

وی تصریح کرد: این دستاوردها به واسطه وجود بخش خصوصی باهوش و توانمند است که باید بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم چراکه کاملا علمی، با تجربه و تخصص کار می‌کند و تکنولوژی روزی که در قزوین داریم در کمتر استانی وجود دارد.

,

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: سازمان صمت قزوین این افتخار را دارد که فردی از جنس خود صنعت به عنوان مدیر این سازمان انتخاب شود.

,

, , ,

داوود محمدی در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز لبه تیز تحریم‌ها متوجه اقتصاد کشور است چراکه از هر طرف مورد هجوم هستیم و این امر کار رئیس سازمان صمت استان را سخت‌تر خواهد کرد و باید تلاش همه جانبه داشته باشند.

,

وی افزود: ما از تحریم‌ها نگران نیستیم زیرا کشور ما از منابع انسانی و طبیعی برخوردار است که بخش خصوصی و دولتی با وجود این مزیت‌ها و در سایه یک برنامه‌ریزی خوب و مدون و کار جهادی از این موانع عبور خواهد کرد.

,

رئیس کمیسیون اصل نود با بیان اینکه بخش خصوصی باید حمایت شود، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید تسهیل کننده بخش صنعت و تولید باشند و بحث نظارت را به طور جدی دنبال کنند.

,

, , ,

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

,

پرزحمت از سال ۹۲وارد سازمان صمت استان قزوین شد و سعید نبیل نیز سابقه فعالیت در این سازمان و بخش صنعت استان قزوین را داراست.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه