اخبار داغ

طومار سران ایلات، طوایف و عشایر و نمایندگان اقوام کشور

مسئولین، عزم و اراده خود را در اجرای گام دوم انفلاب اثبات نمایند

مسئولین، عزم و اراده خود را در اجرای گام دوم انفلاب اثبات نمایند
سران ایلات، طوایف و عشایر و نمایندگان اقوام کشور با امضا طومار و صدور بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب از مسئولین خواستند، اراده خود در اجرای این سند را در مقام عمل اثبات نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری بسیج ، به همت بسیج عشایری سران ایلات و طوایف و نمایندگان اقوام کشور شامل قوم آذری و قشقایی، قوم لر و بختیاری، قوم ترکمن، قوم عرب، قوم سیستانی و بلوچستانی، قوم کرد، قوم طی امضا طومار و صدور بیانیه ای بر لزوم اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن بیانیه به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

دیروز پدرانمان با لبیک به ندای امام خمینی (ره) برنو به دست،  پرچم مبارزه با استبداد و استکبار را برافراشتند و امروز  با افتخار چهل سال از انقلاب بزرگ‌اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم و افتخار داریم فصل جدیدی از رشد انقلاب را در مرحله "خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی " نظاره گر باشیم .

,

این انقلاب در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشت و قدم در دهه پنجاه حیات خود نهاد که اگر چه دشمنان مستکبرش، گمانهای باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان امیدوارانه آنرا در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت های خیره کننده، همواره سربلند دیده اند.

,

در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

,

عشایر در تمامی دوران انقلاب همواره پشتیبان و یاریگر انقلاب بوده و هست و امام خوبی ها به حق، این قشر را ذخایر انقلاب نامیدند.

,

تمامی اقوام و عشایر کشور ،  ضمن تاکید بر اجرایی شدن سرفصل های اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ، آمادگی خود را برای اجرای این سند اعلام می دارد و از تمامی مسئولین کشور خواهانند، اراده خود در اجرای این سند را در مقام عمل اثبات نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه