اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا :

دوره گردی مقامات آمریکایی برای جبران شکست‌های احتمالی است/ آمریکا با به خطر انداختن منافع کشورها اشتباه تاریخی را رقم می‌زند

دوره گردی مقامات آمریکایی برای جبران شکست‌های احتمالی است/ آمریکا با به خطر انداختن منافع کشورها اشتباه تاریخی را رقم می‌زند
سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:دوره گردی مقامات آمریکایی در این مقطع زمانی به منطقه غرب آسیا جهت جلوگیری از شکست های احتمالی و جبران آن شکست ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اهداف سفر آتی وزیر خارجه آمریکا به برخی از کشورهای منطقه گفت: دوره گردی مقامات آمریکایی در این مقطع زمانی به منطقه غرب آسیا جهت جلوگیری از شکست های احتمالی و جبران آن شکست ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: از جمله اهداف دیگر مقامات آمریکایی می توان به سیاست محدود سازی ایران در منطقه اشاره داشت؛ همچنین با توجه به سفرهای اخیر مقامات ایرانی به کشورهای منطقه و تفاهمات و توافقات خوبی که در عرصه های مختلف انجام شده است؛ این امر نشان از ارتقاء سطح راهبردی منطقه جمهوری اسلامی ایران و شکست آمریکایی ها دارد.

,

سردار سنایی راد با بیان اینکه مایک پمپئو مأموریتی برای مقابله با شرایط جدید دارد که تاکنون ناکام بوده است، عنوان کرد: از الان می توان شکست دوره گردی مقامات آمریکایی را پیش بینی کرد؛ چرا که از قِبل تعاملات و ارتباطات کشورهای همسایه با یکدیگر منافع مشترک شان برآورده خواهد شد.

,

وی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: برخی از کشورها مانند ترکیه، عراق رسما در زمینه تعاملات اعلام کرده اند؛ همچنین بیان داشته اند که ما پای منافعمان ایستاده ایم و از قِبل ارتباطات سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران منافعی داریم.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تعاملات ایران با سایر کشورها فقط در زمینه اقتصادی نیست، اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران در منطقه بخشی از حوزه تمدنی بزرگ است که با هویت اسلامی شناخته می شود.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها با اعمال فشارهای مضاعف و به خطر انداختن منافع سایر کشورها اشتباه تاریخی را دنبال می کنند و این در حالی است که هیچ گاه آنان را به هدف خود نمی رسند و فقط زحمتی را به سایر کشورها و خودشان تحمیل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه