اخبار داغ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مسئول غیرپاسخگو در کارش ضعف دارد/هزینه انتقال آب دریای خزر صرف معیشت مردم شود

مسئول غیرپاسخگو در کارش ضعف دارد/هزینه انتقال آب دریای خزر صرف معیشت مردم شود
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولی که عملکرد مثبتی داشته باشند از سوالات نمی‌ترسند و اگر پاسخگو نیست بدانید در کارش ضعف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل دوشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بابل ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه  اظهار کرد: اگر اطلاع‌رسانی و خبر درست انجام شود تاثیر خود را خواهد گذاشت چه بسا که شما در یک استان این کار را انجام دهید اما تاثیر آن در سراسر ایران و حتی جهان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ،, بلاغ,
  
وی افزود: در جلسات خبرگان چندین کمیسیون وجود دارد که مسئولان مختلف کشور در آن حاضر،به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ می‌دهند و مشکلات را درمیان می‌گذارند.
  
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در جلسات خبرگان، مسئولان و اعضا به بحث می‌نشینند، کارها و مشکلات را بررسی می‌کنند، من همیشه تاکید دارم جلساتی که مسئولان در خبرگان رهبری حضور پیدا می‌کنند نباید حرف‌ها یکطرفه باشد و مقابل آن فردی باید باشد که منتقد کار آن مسئول باشد تا پیشرفت حاصل شود.
   
این مسئول تصریح کرد: به نیروهای انقلابی توصیه می‌کنم اگر در جلسه‌ای همه موافقین باشند مشکلات قابل حل نیست، باید مخالفین هم حضور داشته باشند و بحث شود تا اصل مشکلات حل شود، در جلسات نیروهای انقلابی باید هم نظرات مخالف هم موافق را شنید البته مخالفان نباید دنبال غرض ورزی باشند.
   
,
,
,
,
,
,
,

مسئولی که پاسخگو نیست بدانید در کارش ضعف دارد
آیت‌الله توکل گفت: وظیفه ما این است که به مسئولان تذکر دهیم و رهبری هم تذکر دادند که آنقدر مشکلات را به مسئولان بگوئید تا گفتمان شود و مشکل برطرف شود، آنچه وظیفه ماست می‌گوئیم، اگر مسئولی می‌ترسد با مردم صحبت کند مشکل آن مسئول است، مسئولی که عملکرد مثبتی داشته باشند دیگر از سوالات نمی‌ترسند و پاسخگو خواهند بود، مسئولی که پاسخگو نیست بدانید در کارش ضعف دارد.
  
وی افزود: برای حل مشکلات تجربه خالی فقط کافی نیست و باید حضور مسئولان میدانی شود، در امر میدانی مسئول پیر توان خاصی ندارد پس باید از جوانان بهره گرفت.
   
استاد اخلاق حوزه علمیه قم ادامه داد: عزیزان مسئول تجربه زیاد دارند اما تجربه حلال مشکلات نیست، در میدان جوانان باید وارد و با استفاده از این تجربه موفق خواهد بود و سریعتر کارها به جلو خواهد رفت.
  
هزینه انتقال آب دریای خزر صرف معیشت مردم شود
توکل پیرامون طرح انتقال آب دریای خزر به دیگر استان‌ها اظهار کرد: این طرح انتقال آب خزر برای مردم و کشور هزینه سنگینی را به بار خواهد آورد و دستاورد چندانی برای نخواهد داشت.
  
عضو خبرگان رهبری افزود: بهتر است با توجه به مشکلات موجود کشور هزینه انتقال آب دریای خزر در معیشت و کنترل تورم سرمایه‌گذاری شود و اجرایی شدن این طرح توجیهی ندارد، به لحاظ حقوقی کشورهای حاشیه دریای خزر به انتقال آب خزر معترض می‌شوند و ما نباید هزینه بیهوده به کشور تحمیل کنیم.
   
این مسئول با اشاره به مشکلات عمده کشور از جمله بیکاری جوانان و مشکلات مدیریتی بیان کرد: تلفیقی از تجربه و جوانی می‌تواند در امورات موثر باشد و تجربه به تنهایی در مدیریت اثرگذار نیست، جوانان باید برای مدیریت به میدان بیایند و با استفاده از تجارب مدیران باسابقه و مسن زمینه تحول و پویایی را در کشور ایجاد کنند.
   
آیت‌الله توکل گفت: برخی فقط در شعار طرفدار جوانان هستند اما در عمل برای حل مشکلات جوانان قدمی بر نمی‌دارند و خدمات عمومی دولت به همه جوانان کشور را به نام خود ثبت می‌کنند.
         
عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: نیاز اصلی جوانان اشتغال، ازدواج و مسکن است، تحقق این خواسته‌ها برای جوانان شادی آفرین خواهد بود، ما به هیچ عنوان مخالف هنر و کنسرت نیستیم بلکه با کنسرتی که به گناه آلوده و در آن کشف حجاب شود مخالف هستیم.
  
انتهای پیام/

, مسئولی که پاسخگو نیست بدانید در کارش ضعف دارد, مسئولی که پاسخگو نیست بدانید در کارش ضعف دارد,
,
,
,
,
,
,
, هزینه انتقال آب دریای خزر صرف معیشت مردم شود, هزینه انتقال آب دریای خزر صرف معیشت مردم شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه