اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبرداد؛

کمک ۲۵۰۰ میلیون ریالی اوقاف برای نیازمندان در استان زنجان

کمک ۲۵۰۰ میلیون ریالی اوقاف برای نیازمندان در استان زنجان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مهربانی در زنجان گفت: در قالب این طرح به 250 میلیون تومان به یک هزار نیازمند زنجانی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح دست‌های مهربانی در استان اظهار کرد: امسال طرح دست‌های مهربانی برای بهره‌مندی یک هزار نیازمند اجرا و در قالب آن از محل عواید موقوفات ۲۵۰ هزار تومان به هر نیازمند اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از هزینه ۲۵۰ میلیون تومانی اوقاف زنجان برای اجرای طرح دست‌های مهربانی خبرداد و گفت: این کمک‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه عواید موقوفات دقیقا بر اساس نیات واقفان هزینه می‌شود، افزود: همین امر موجب اعتماد بیشتر واقفان شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به موقوفات شهرستان خدابنده افزود: شهر قیدار به لحاظ ارزشی دارای بیشترین موقوفه در استان زنجان است و در همین راستا طبق نیات واقفان خدمات متعددی به مردم شهر ارائه می‌شود.

,

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به اینکه نیات واقفان در خدابنده در موضوعات مختلف است، تصریح کرد: یکی از نیات واقفان کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

,

وی تصریح کرد: بر اساس همین امر و طبق نیات واقفان امسال در قالب طرح «دست‌های مهربانی» به یک هزار نفر از نیازمندان کمک شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه