اخبار داغ

مسئولین ارشد استان بوشهر اقدام کنند؛

بی توجه ای اداره آبیاری تنگستان به مطالبه مردم

بی توجه ای اداره آبیاری تنگستان به مطالبه مردم
در حالی که خطر باز بودن سر منهول های لوله های آب شهر اهرم جدی تر از پیش احساس می شود همچنان اداره آبیاری شهرستان تنگستان به تذکر تنگستان نما و مطالبه به حق مردم بی اعتناست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری سپاس جهت پیگیری مشکلات مردم تیتری به عنوان (خطری که کودکان خردسال اهرمی را تهدید می کند+ تصاویر) در سایت درج کرد که یک مشکل را به گوش مسئولین شهرستان برساند که متاسفانه با بی اهمیتی مسئولین زیربط مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, خطری که کودکان خردسال اهرمی را تهدید می کند+ تصاویر, خطری که کودکان خردسال اهرمی را تهدید می کند+ تصاویر,

در حالی که خطر باز بودن سر منهول های لوله های آب شهر اهرم جدی تر از پیش احساس می شود همچنان اداره آبیاری شهرستان تنگستان به تذکر تنگستان نما و مطالبه به حق مردم بی اعتناست.

,

آنچه مهم و مورد تاکید است اینکه مسئولین اداره آبیاری تنگستان انگار خود را به خواب زده اند و نمی خواهند خطر وقوع حادثه که در کمین فرزندان این دیار هست و ممکن است هر لحظه ای اتفاق بیافتد را قبول کنند.

,

, ,

دوستان مسئول منتظرند تا مشکلی برای یک شهروند به وقوع بپیوندد و بعد از آن به فکر چاره اندیشی بیافتند که آن زمان هم فایده ای ندارد که صد البته این چیزی جز عدم توجه به مطالبه گری مردم نیست.

,

امیدواریم مسئولین اداره آبیاری تنگستان دومین تذکر و پیگیری تنگستان نما را ببینند و این معضل جدی که خطرساز و حادثه آفرین است را جدی بگیرند.

,

مسئولان زیربط هنوز عبرت نگرفته اند که یک خانواده اهرمی در سال نوروز داغ دار شد با تصاویری در خبر درج شده باید منتظر از دست دادن فرزندان دیگر این دیار باشیم.

, مسئولان زیربط هنوز عبرت نگرفته اند که یک خانواده اهرمی در سال نوروز داغ دار شد با تصاویری در خبر درج شده باید منتظر از دست دادن فرزندان دیگر این دیار باشیم., مسئولان زیربط هنوز عبرت نگرفته اند که یک خانواده اهرمی در سال نوروز داغ دار شد با تصاویری در خبر درج شده باید منتظر از دست دادن فرزندان دیگر این دیار باشیم.,

مسئولان تنگستان به فکر آراستگی، مردم نگران کودکان

, مسئولان تنگستان به فکر آراستگی، مردم نگران کودکان,

مسئولین باید خدای ناکرده اتفاق برای خانواده خودشان بیافتد تا کاری انجام دهند و جان مردم برای آنها مهم نیست و چه کسی جوابگو این معضل  او بی اعتنای است؟

,

قصه تلخ زمانی است که اگر کسی بنا به هر دلیلی در این لوله ها بیافتد و یا گیر کند و آب پشت آن باشد هیچ امیدی برای نجات وی وجود نداشته و به طور حتم جان خود را از دست خواهد داد.

,

البته آنچه جای نگرانی دارد و مطالبه به حق مردم است اینکه اگر معضل باز بودن سر منهول لوله ها حل نشود ممکن است فجایع بیشتری به بار آورد که جمع کردن آن به این راحتی نخواهد بود.

, البته آنچه جای نگرانی دارد و مطالبه به حق مردم است اینکه اگر معضل باز بودن سر منهول لوله ها حل نشود ممکن است فجایع بیشتری به بار آورد که جمع کردن آن به این راحتی نخواهد بود.,

از فرماندار تنگستان خواهشمندیم اداراتی که به مشکلات مردم بی اعتنا هستند تذکر جدی بدهد که شاهد این به اعتنایها به مردم نباشیم.

,

امید است مسئولین اداره آبیاری شهرستان از خواب بیدار شوند و برای این معضل و مشکل چاره و راه حلی پیدا کنند تا ضمن رفع این نقیصه به حس مطالبه گری مردم نیز پاسخ دهند.

, امید است مسئولین اداره آبیاری شهرستان از خواب بیدار شوند و برای این معضل و مشکل چاره و راه حلی پیدا کنند تا ضمن رفع این نقیصه به حس مطالبه گری مردم نیز پاسخ دهند.,

 

,

, ,

, ,

 

,

خبرنگار: عابد تمدنی

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه