اخبار داغ

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد؛

استقرار ۳۴ دستگاه آمبولانس در نقاط حادثه خیز شهرستان های کرمان

استقرار ۳۴ دستگاه آمبولانس در نقاط حادثه خیز شهرستان های کرمان
صابری مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:اورژانس در قالب ۳۴ دستگاه آمبولانس پایگاه شهری بصورت آماده باش در نقاط حادثه خیز شهرستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد صابری مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص تمهیدات اورژانس برای چهارشنبه سوری گفت: اورژانس در قالب ۳۴ دستگاه آمبولانس پایگاه شهری بصورت آماده باش در نقاط حادثه خیز شهرستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه افراد سالمند، مادران باردار، کودکان و بیماران قلبی در صورت نداشتن کار ضروری از منزل خارج نشوند، ابراز کرد: خانواده نقش موثری دارد و فرزندان خود را در این آیین تنها نگذارند.

,

صابری بیان کرد: به علت رفتارهای پرخطر در مراسم چهارشنبه آخر سال، احتمال آسیب های جدی مانند قطع عضو، سوختگی، ناشنوایی… دور از انتظار نیست؛ بنابراین در صورت آسیب به چشم ها از دستکاری پرهیز و با گذاشتن جسم مخروطی بر روی چشم آسیب دیده سریعا به مرکز درمانی مراجعه کنید.

,

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در مصدومیت های ناشی از سوختگی لباس ها و زیورآلات مصدوم را خارج و محل سوختگی را با آب ولرم به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه شستشو دهید، عنوان کرد: تاول های ناشی از سوختگی را دستکاری نکنید و از مرهم های خانگی مانند یخ، خمیردندان… استفاده نکنید.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در صورت بروز حادثه سریعا با تلفن ۱۱۵ فوریت های پزشکی تماس بگیرید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه