اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد؛

اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸/نشاط نوروزی نظم و قانونمداری شعار سال آینده پلیس

اجرای طرح ویژه نوروزی پلیس از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸/نشاط نوروزی نظم و قانونمداری شعار سال آینده پلیس
بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح نروزی پلیس از ۲۷ اسفند جاری تا پایان روز ۱۷ فروردین ۹۸ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ رضا بنی اسدی فر فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان عصر گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال مبنی بر “نشاط نوروزی نظم و قانونمداری ” اظهار داشت: نیروی انتظامی در طول سال ۹۷ به مناسبت های مختلف و در ایام کلی سال سعی در امنیت عمومی داشت تا سایر دستگاه ها و سازمان ها بتوانند به راحتی به کار خود ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: با اجرای شدن ۲ هزار طرح عمرانی در سطح استان شرایط امنیتی مطلوبی حاکم شد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان از اقدامات پیشگیرانه و توفیقاتی که در این زمینه توسط نیروی انتظامی حاصل شد خبر داد و افزود: در سال ۹۷ شاهد کاهش ۱۷ درصدی قتل ها بودیم که ۹۴ درصد نیز منجر به کشف شده است.

,

بنی اسدی فر، افتتاح موزه پلیس با ایجاد بزرگترین بانک اسنادی نظم و امنیت در جنوب شرق کشور، کسب رتبه دوم در حوزه پژوهش ، تدوین دکترین (سند راهبردی) تاکتیکی فرماندهی، افتتاحیه طرح اجتماعی دیده بان حقوق همسایه ، دیدار با ۵۷۳ نفر خانواده شهید ، کسب رتبه اول اجرای برنامه های هفته ناجا در کشور برای سومین سال متوالی، اقدامات خدمات عمومی پلیس، پاسخگویی به بیش از یک میلیون و ۶۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ در سراسر استان، صدور ۸۵ جلد گذرنامه، اقدامات در حوزه پیشگیری از سوانح رانندگی ، پاسخگویی مناسب به مردم و رعایت حقوق شهوندی، افزایش برخورد با تخلفات ویژه و حادثه ساز، افزایش طرح های خدمت، افزایش کمیسیون های پایش، تاکید بر اقدامات علمی و پژوهشی را از جمله برنامه های پلیس در سال ۹۷ برشمرد.

,

وی همچنین بیان کرد: افزایش قابل ملاحظه اقدامات آموزشی و فرهنگی و ساماندهی مجدد راهوران محله، استفاده از ظرفیت فرمانداری ها و شرکت های دولتی، برگزاری جلسات کارشناسی و هم اندیشی، برگزاری کلاس های آموزشی برای افسران کارشناس، پیگیری و تصویب و نصب ۱۲۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت، تعامل حداکثر با ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، حضور فعال و موثر در جلسات شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه، پیگیری جدی معضل تردد خودروهای حامل افاغنه غیر مجاز از دیگر برنامه های پلیس بود.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان ،  برگزاری یک هزار و ۹۲۷ جلسه آموزشی در مدارس، مساجد و ادارات، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به ۴ هزار و ۴۷۵ پرونده در مرکز مشاوره، مصالحه بیش از ۸۰ درصد پرونده های ارجایی به مشاوره، بیشتریت موضوع پرونده های ارجاعی به مشاور انتظامی مسائل خانوادگی، انجام مقالات علمی تخصصی و مطالعات را از اقدامات پلیس استان در حوزه اجتماعی و فرهنگی بیان کرد.

,

بنی اسدی فر عنوان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در یازدهمین مانور پلیس فتا، کسب رتبه برتر سال ۹۷ در حوزه تشخیص و پیشگیری از جرایم، افزایش درصد کشف از جمله اقدامات پلیس در حوزه فضای مجازی به شمار می رود.

,

وی به حوزه سرقتها اشاره  و تصریح کرد: ۳۰ درصد از مجموع سرقت های مهم نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته که با تلاش نیروی انتظامی ۶۰ درصد آـن موفق به کشف شده است.

,

بنی اسدی فر بیان داشت: در راستای مواد مخدر ۹۰ تن انواع مواد مخدر کشف داشته ایم که نسبت به سال گذشته کاهش ۹۰ درصدی را نشان می دهد.

,

وی گفت :  طرح ویژه نوروزی با کمک دستگاه های امداد و نجات از ۲۷ اسفند آغاز شده که تا پایان روز ۱۷ فرودین ادامه خواهد داشت.

,

بنی اسدی فر از چاپ بنر و بروشور، آمادگی بیش از یک هزار و ۳۲۰ تیم گشت خودرویی موتور پلیس، استقرار ۹۰ چادر نوروزی و کانکس در ورودی شهرها از جمله اقدمات پلیس در ایام نوروز خبر داد.

,

وی همچنین به مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان توصیه کرد هنگام مسافرت برای جلوگیری از سرقت منزل یکی از همسایگان مورد اعتماد را در جریان بگذارند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان مهمترین دلیل افزایش تصادفات جاده ای را عدم توجه به جلو، خواب آلودگی ، واژگونی و خروج از جاده عنوان کرد.

,

وی  از افزایش تردد خودروها در ایام نوروز امسال خبر داد .

,

بنی اسدی فر در انتها به علت نزدیکی به چهارشنبه آخر سال توصیه هایی نیز به خانواده ها داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه