اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد:

۲۷۰ مسافر توسط هلال احمر بجنورد اسکان داده شدند/ گردنه بیو همچنان بسته است

۲۷۰ مسافر توسط هلال احمر بجنورد اسکان داده شدند/ گردنه بیو همچنان بسته است
رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان به 270 نفر از مسافران و رانندگان در راه مانده در محور امین الله مسیر بجنورد - آشخانه و گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان اسکان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، ابراهیم پرفند  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هم اکنون به علت بارش برف و کولاک گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان بسته است و امدادرسانی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ابراهیم پرفند  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما,  , اظهار کرد: هم اکنون به علت بارش برف و کولاک گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان بسته است و امدادرسانی ادامه دارد.,

پرفند افزود: از شب گذشته 35 امدادگر در قالب تیم های امداد و نجات در جاده و کوهستان به همراه 2 دستگاه آمبولانس و 5 دستگاه خودروی کمک دار به گردنه های بیو قزل قان برای کمک رسانی به خودروهای گرفتار در برف اعزام شدند.

, .,

وی ادامه داد: شب گذشته سرنشینان 50 دستگاه خودرو در ماه مانده در گردنه بیو نیز در در مسجد روستای حصار حسینی اسکان داده شدند و هم اکنونامدادگران در محل حضور دارند و راهداران نیز در تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد همچنین از اسکان 170 نفر از مسافران مسیر بجنورد به جنگل گلستان در مسجد شهرک شاهد بجنورد به علت جاری شدن سیلاب و  مسدود بودن این محور خبر داد.

,

پرفند همچنین از اسکان مسافران دو دستگاه اتوبوس در محور بجنورد به اسفراین خبر داد.

,

به گزارش عصر اترک، بارش شدید باران و برف که از روز یک شنبه در خراسان شمالی آغاز شده و هم اکنون هم در برخی مناطق کوهستانی ادامه دارد، مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده است.

,

بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی دمای هوای استان در آغاز تعطیلات نوروز بویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش محسوسی می یابد.

, .,

بر این اساس سامانه بارشی فعالی که از یکشنبه شب در استان وارد استان شده تا چهارشنبه شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد شدید بعضی ساعات باد بسیار شدید و رگبار باران توام با رعدوبرق و در پاره ای نقاط با احتمال تگرگ و بتدریج بارش باران خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه