اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تجربه فردوسی پور به شبکه ورزش منتقل می شود؟/ رژه پادوهای سیاسی خارج نشین به خاطر یک اتفاق ساده/ فرزند 20 ساله فردوسی پور دیگر پدر نمی خواهد + تصاویر

تجربه فردوسی پور به شبکه ورزش منتقل می شود؟/ رژه پادوهای سیاسی خارج نشین به خاطر یک اتفاق ساده/ فرزند 20 ساله فردوسی پور دیگر پدر نمی خواهد + تصاویر
درحالی تغییر و تحول در برنامه نود سال آینده به عنوان یکی از اقدامات گروه ورزش شبکه سوم سیما اعلام شده است که کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود و پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش به او بحث داغ کاربران فضای مجازی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندهفته ای است که خبر رفتن عادل فردوسی پور از برنامه نود و تغییرات و تحولات این برنامه در سال آینده به سوژه داغ رسانه ها وشبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صبح دیروز علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت از ماندن عادل و ادامه برنامه نود خبرداد. با این وصف در شبی که قرار بود برنامه نود از شبکه سه پخش شودبازهم از کنداکتور خارج شد.

,

همین اتفاق به ظاهر ساده در یک سازمان که بارها در شبکه هایی مانند بی بی سی فارسی مانند کنارگذاشته شدن صبا از ریاست آن تکرار شده است حالا تبدیل به یک حربه برای کوبیدن نظام جمهوری اسلامی توسط این پادوهای سیاسی شده است.

,

درحالی کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود و پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش به بحث داغ  کاربران فضای مجازی تبدیل شده است که محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما ، در خصوص ادامه فعالیت عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما گفته است که آقای فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود.

,

در ادامه نظرات برخی کاربران توییتر فارسی را می خوانید:

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه