اخبار داغ

قهرمان جهان در رشته کیک بوکسینگ:

محدود کردن فردوسی پور به فوتبال اجحاف در حق اوست/لزوم استفاده از توانایی های عادل در ارتقا ورزش

محدود کردن فردوسی پور به فوتبال اجحاف در حق اوست/لزوم استفاده از توانایی های عادل در ارتقا ورزش
منصور صادقی قهرمان جهان در رشته کیک بوکسینگ عنوان کرد:محدود کردن فردوسی پور با توجه به استعدادهای ورزشی اش به فوتبال اجحاف است قطعا می تواند در همه زمینه های ورزشی موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور صادقی قهرمان جهان و آسیا در رشته کیک بوکسینگ در گفتگو با راه آرمان؛ضمن انتقاد از محوریت فوتبال در جامعه گفت: یکی از اعتراض های همه ورزشکاران این است که تمرکز تمام مسئولین و جامعه بر فوتبال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در حالیکه در زمینه فوتبال توفیقات خوبی نداشته ایم اما در ورزشهای انفرادی و رسمی همیشه ایران در آسیا و جهان موفق به کسب رتبه های برتر شده است.

,

نائب قهرمان ووشوی جوانان جهان با تاکید بر لزوم تغییر نگاه مسئولین اظهار داشت: سال ۹۸ باید توجه از سمت صرفا فوتبال به سمت رشته های انفرادی رود.

,

صادقی با اشاره به توانایی های عادل فردوسی پور خاطرنشان کرد: فردوسی پور با توجه به توانایی های بالا در زمینه ورزش و تجربیات بسیارش می تواند فرد توانمندی در ورزش و نه فقط در رشته فوتبال باشد.

,

قهرمان جهان و آسیا در رشته کیک بوکسینگ در پایان گفت: فردوسی پور تخصصش در زمینه فوتبال است و در جایگاه خودش هم موفق بوده است زیرا عادل فرد توانمند فوتبال ایران است و متعلق به خانواده فوتبال بوده اما محدود کردن او با توجه به استعدادهای ورزشی اش به فوتبال اجحاف است قطعا می تواند در همه زمینه های ورزشی موفق باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه