اخبار داغ

واعظ آشتیانی در گفت و گو با دانا؛

باید از تجربیات فردوسی پور در بخش هایی که می تواند تاثیر گذار باشد، استفاده کرد/ فردوسی پور می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد

باید از تجربیات فردوسی پور در بخش هایی که می تواند تاثیر گذار باشد، استفاده کرد/ فردوسی پور می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به تغییرات در شبکه ورزش و برنامه 90 اشاره کرد و گفت: اگر بناست برنامه مشابه 90 و گفت و گوی ویژه و... در صدا و سیما پخش شود، باید به آن ها نظارت داشته باشیم و همه ابعاد آن را در نظر بگیریم که منجر به این نشود در مناظرات همیشه منتظر این باشیم که یک طرف طرف دیگر را تحقیر کند و یا از عتبار بیاندازد.
[

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تغییرات در شبکه ورزش و برنامه 90 اظهار داشت: دلیل نمی شود هر کسی که در هر مسندی نشست، تا پایان دوره خدمتش حتما در آن مسئولیت بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی تصریح کرد: وقتی به گردش نیروهای جدید و جایگزین معتقدیم، این مسئله نه در جامعه ما بلکه در تمام جوامع وجود دارد، چه در جامعه توسعه یافته چه در جامعه در حال توسعه؛ به هر جهت این جابجایی ها اجتناب ناپذیر است.

,

 

,

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود: این که یک سری سلبریتی بیایند و حمایت کنند که چرا فلان فرد را از فلان مسند بر می دارید و در جای دیگر بکار گیری می کنید، اصلا به آن ها ارتباطی ندارد.

,

 

,

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: ساختار اداری کشور اقتضا می کند تا عده خاصی که بر مسند برخی از مناصب نشسته اند و از جایشان تکان نمی خورند، بروند و نیروهای جوان و کارآمد بر سر کار بیایند؛ این مملکت نیازمند این است که گردش نیروی انسانی آن به درستی انجام شود.

,

 

,

وی اشاره کرد: اینکه یک عده بخواهند از جایشان تکان نخورند و هر گونه مشکلاتی از آن ها سر بزند و همه با دیده اغماض نگاه کنند، منطقی نیست و باید فکر و اندیشه نو، برنامه و حرکت نو اتفاق بیافتد، لذا برنامه 90 هم آن چیزی که کارشناسان اذعان دارند یک مقدار روند تکراری را طی می کرد و باعث شده بود تا مخاطبین برنامه یک سری ریزش داشته باشند.

,

 

,

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: مخاطب نیاز دارد که یک نگاه نو ایجاد شود، فارق از هرگونه نگاه خاص معتقدم که این اتفاق خیلی دیر اتفاق افتاد.

,

 

,

واعظ آشتیانی به توانمندی برخی از نیروهای جوان اشاره کرد و گفت: خیلی از نیروها بودند که با توانایی بالا پشت این خط ماندند، لذا این خط باید باز می شد؛ این اتفاق در صدا و سیما نباید فقط برای برنامه 90 باشد برنامه های دیگر هم وجود دارد که نیازمند خط شکنی و جایگزینی است، در غیر اینصورت صدا و سیما مخاطب خودش را از دست خواهد داد.

,

 

,

وی بیان داشت: همیشه نسبت به برخی از برنامه های صدا و سیما به خصوص برنامه 90 یک انتقادی داشتم و اعتقادم این بوده است که وقتی نظارت در یک برنامه ای صورت نگیرد، آن برنامه ابزاری برای یک تربیت فرهنگی اشتباه برای مردم می شود.

,

 

,

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال اذعان کرد: نمی خواهم برنامه 90 را محکوم کنم، برنامه 90 قطعاً نکات مثبتی هم داشته است که مد نظر هم خواهد بود، اما وقتی برنامه ای را به بهانه اینکه مخاطب داریم ترتیب می دهیم، یک الگوهای اشتباهی را به لحاظ فرهنگی جا می اندازیم یعنی یک تربیت فرهنگی اشتباه را ترویج می دهیم.

,

 

,

واعظ آشتیانی ابراز داشت: مخاطبین برنامه 90 اینگونه تربیت شده اند که حتما باید در پایان برنامه 2 نفری که با هم درگیری کلامی پیدا می کردند، یک طرف باید طرف دیگر را تحقیر می کرد و این مسئله باعث خوشایندی می شد اما در حقیقت این شیوه چالش برانگیز و مشکل دار است.

,

 

,

وی تصریح کرد: این نشان دهنده این است که حرکت ما یک حرکت فرهنگی نبوده است؛ اگر بناست برنامه مشابه 90 و گفت و گوی ویژه و... در صدا و سیما پخش شود، باید به آن ها نظارت داشته باشیم و همه ابعاد آن را در نظر بگیریم که منجر به این نشود در مناظرات همیشه منتظر این باشیم که یک طرف طرف دیگر را تحقیر کند و یا از عتبار بیاندازد.

,

 

,

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تاکید کرد: به نظر می رسد صدا و سیما باید خیلی زودتر به این موضوع ورود می کرد، این دلیل نمی شود که از مجری برنامه اگر تجربه خوب یا برنامه نویس خوبی بوده و از تهیه کنندگی خوب برخوردار است، استفاده نشود، بلکه باید از تجربیات فردوسی پور در بخش هایی که می تواند تاثیر گذار باشد، استفاده کرد و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.

,

 

,

واعظ آشتیانی افزود: یک سری سلبریتی ها هستند که این ها به تازگی یاد گرفته اند که پشت هم باشند، چه حق باشند چه نباشند؛ اگر تصمیم گیرها بخواهند گوششان را به دست سلبریتی ها که تخصصی در کارها ندارند، بسپارند باید تصمیم گیری هایشان را تعطیل کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: اعتراضات اینچنینی اجتناب ناپذیر است، ضمن اینکه بارها و بارها شاهد موضع گیری سلبریتی ها در مسائل مختلف اعم از ورزش، سیاست و اقتصاد و... بودیم که بدون تخصص اظهار نظر می کنند.

,

 

,

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پایان گفت: بنده معتقدم مردم برنامه 90 را بعنوان یک برنامه سرگرمی می دیدند و نه یک برنامه تخصصی، با این رویکرد که تاثیرات فرهنگی خوبی را هم به همراه نداشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه