اخبار داغ

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی مطرح کرد؛

استفاده از تجارب و توانمندی‌های فردوسی پور در بخش‌های دیگر صداوسیما/ خوراک درست کردن برای این و آن ممنوع!

استفاده از تجارب و توانمندی‌های فردوسی پور در بخش‌های دیگر صداوسیما/ خوراک درست کردن برای این و آن ممنوع!
رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به توانمندی‌های فردوسی پور، مسئولین صداوسیما حتماً از او استفاده می‌کنند و باید هم این اتفاق بیفتد درهرحال می‌توان از او درجاهای دیگر طبق تجربه و توانمندی‌اش استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ در خصوص حاشیه‌های پیش‌آمده در مورد تغییرات احتمالی در برنامه ۹۰ ضمن تأکید بر اینکه هر سیستمی خودش می‌داند چگونه سیاست‌گذاری کند گفت: در رابطه با برنامه‌های صداوسیما نیز سیاست‌گذاران صداوسیما تصمیم‌گیرنده هستند و خودشان می‌دانند که بر اساس مسائل چه تصمیمی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

غفاری ضمن بیان اینکه این شکل تصمیمات مانند تغییرات در برنامه ۹۰، برآمده از تصمیمات شورای سیاست‌گذاری است افزود: مطمئناً در این تغییرات رسانه ملی باید تمام ابعاد را در نظر بگیرد تا آسیبی به هیچ‌کس و در کل به ورزش کشور وارد نشود.

,

وی عنوان کرد: با توجه به توانمندی‌های فردوسی پور، مسئولین صداوسیما حتماً از او استفاده می‌کنند و باید هم این اتفاق بیفتد درهرحال می‌توان از او درجاهای دیگر طبق تجربه و توانمندی‌اش استفاده کرد.

,

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی بیان کرد:  البته آقای فردوسی پور بچه‌های خوبی مانند آقای میثاقی را آماده کرده است و شاید صلاح تصمیم گیران صداوسیما بر این است که این اتفاق بیفتد.

,

وی اظهار کرد: ازنظر من باید ورزش یک تشکیلات بی‌طرف باشد و جوانمردی و معرفت در آن حاکم. و این سوای از ایمان ورزش‌کاران به مولا علی (ع) و دیانت آن‌هاست که همیشه بانام و یاد خدا و مولا علی (ع) در میدان‌ها ورزشی حاضر شدند.

,

غفاری خاطرنشان کرد: معتقدم که در این مسائل نباید برای این و آن خوراک درست کنیم و بهتر است که کار را به دست سیاست‌گذاران و شورایی که برنامه‌ریزی می‌کند واگذار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه