اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

ثبت 103 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ثبت 103 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز 26 اسفند ماه، 103 میلیون و 911 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی رحمتی که از محورهای مواصلاتی استان بازدید می کرد با اعلام این خبر افزود: بیشترین میزان تردد با 5 میلیون و 555 هزار مورد در محور اردبیل- آستارا به ثبت رسیده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در مقایسه با سایر محورها، کمترین میزان تردد نیز با 185 هزار مورد در محور اردبیل- سرعین محدوده ارجستان ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه میانگین سرعت عبوری در محورها 77 کیلومتر بر ساعت است گفت: بیشترین تعداد تخلفات با بیش از 498 هزار مورد در محور مشکین شهر- اردبیل( محدوده لاهرود- سه راهی مشکین شهر) مشاهده می شود.

,

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل کمترین میزان تخلفات را با 265 مورد مربوط به محور خلخال- اسالم- گردنه الماس دانست و تصریح کرد: به منظور مدیریت سوانح جاده ای 39 دوربین نظارت تصویری در محورها فعال است.

,

مدیر جهادی استان اردبیل گفت: علاوه بر این 64 دستگاه تردد شمار، 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، یک دستگاه توزین حین حرکت و یک دستگاه تابلوی متغییر خبری نیز در محورهای مواصلاتی نصب شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه