اخبار داغ

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان:

اسکان مسافران نوروزی از امروز در زنجان آغاز می‌شود/ پیش بینی ۴۳۹ کلاس برای اسکان مسافران

اسکان مسافران نوروزی از امروز در زنجان آغاز می‌شود/ پیش بینی ۴۳۹ کلاس برای اسکان مسافران
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اسکان مسافران نوروزی از امروز در زنجان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضایل خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز پذیرش و اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: اسکان مسافران نوروزی از امروز در استان زنجان آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی آماده خدمت رسانی است، ابراز کرد: 14 پایگاه در سطح استان زنجان برای مسافران نوروزی تعیین شده است.

,

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در هر منطقه پایگاهی برای اسکان مسافران نوروزی داریم، عنوان کرد: 50 آموزشگاه در سطح استان زنجان برای اسکان مسافران نوروزی تعیین شده است.

,

وی با اشاره به تعداد کلاسهای پیش بینی شده خاطرنشان کرد: 224 کلاس گروه ویژه و 145 کلاس گروه الف برای اسکان مسافران نوروزی در استان زنجان پیش بینی شده است.

,

خاتمی با اشاره به اینکه در مجموع 439 کلاس در سطح استان برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در زنجان 28 مدرسه با 170 کلاس برای اسکان مسافرین درنظر گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه خدمت رسانی ما طبق روال سالهای گذشته خواهد بود، افزود: رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در سالهای گذشته مطلوب بوده است.

,

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: سعی ما این است تا با ارائه خدمات مطلوب ماندگاری مسافران نوروزی را در زنجان افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه