اخبار داغ

سانحه دریایی در بزرگترین بندرتجاری کشور؛

واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی/ تمامی سرنشینان نجات یافتند

واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی/ تمامی سرنشینان نجات یافتند
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره حادثه واژگونی یک فروند کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: تمامی 14 سرنشین این کشتی نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛اله مراد عفیفی پور،مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: کشتی کانتینری SL STAR با طول 91.5 متر تحت پرچم کوموروس در اسکله 25 بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت 9:50 صبح امروز 28 اسفند در حین عملیات بارگیری دچار سانحه واژگونی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: این کشتی 14 نفر سرنشین اتباع خارجی داشته که  تمامی نفرات بلافاصله توسط تیم جستجو و نجات بندر شهید رجایی نجات یافتند و از این 14 نفر، سه نفر مصدوم و تحت مداوا هستند.

,

عفیفی پور با بیان اینکه  محموله کشتی کالای معدنی و صنعتی بوده است، بیان کرد: محموله این کشتی شامل 141 باکس کانتینر بارگیری شده 20 فوت و 12 باکس کانتینر بارگیری شده 40 فوت است و مجموعا 153 باکس کانتینر داشته است.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری بندر بدون توقف در جریان است، خاطرنشان کرد:همزمان با عملیات بررسی سانحه توسط کارشناسان بندر، گروه عملیات بندری در حال بیرون آوردن کانتینرها از دریا و انتقال به محوطه بندری هستند و علت سانحه توسط تیم کارشناسان کمیته بررسی سوانح بندر در دست بررسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه